اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط عمدی ایرباس ۳۲۰ تائید شد



اخبار,اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای ایرباس ۳۲۰

اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای ایرباس ۳۲۰ فرضیه سقوط عمدی را تایید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، بعد از بررسی دو جعبه سیاه هواپیمای ایرباس ۳۲۰، فرضیه اینکه کمک‌خلبان هواپیمای آلمانی عمدا هواپیما را به سمت کوه هدایت کرده است، تایید شد.

»الکساندر دوبرینت« وزیر حمل و نقل آلمان اعلام کرد که بعد از بررسی دقیق دو جعبه سیاه هواپیما، مشخص شد که کمک‌خلبان تعمدا هواپیما را نابود کرده است.

وی به خبرنگاران گفت که »آندریاس لوبیتز« کمک‌خلبان ایرباس ۳۲۰، عمدا سرعت و ارتفاع پرواز را تغییر داده و با استفاده از سیستم کنترل، هواپیما را به سمت کوه هدایت کرده است.

هواپیمای ایرباس ۳۲۰ در تاریخ ۲۴ ماه مارس، در میان کوه‌های آلپ سقوط کرد. در این حادثه ۱۵۰ نفر کشته شدند.
اخبار بین الملل - ایلنا


ویدیو مرتبط :
سقوط عمدی بوینگ ۷۲۷ در صحرای مکزیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط عمدی ایرباس 320 تایید شد


اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای ایرباس 320 فرضیه سقوط عمدی را تایید کرد.

ایلنا: بعد از بررسی دو جعبه سیاه هواپیمای ایرباس 320، فرضیه این‌که کمک‌خلبان هواپیمای آلمانی عمدا هواپیما را به سمت کوه هدایت کرده، تایید شد.

الکساندر دوبرینت، وزیر حمل‌ونقل آلمان اعلام کرد که بعد از بررسی دقیق دو جعبه سیاه هواپیما، مشخص شد که کمک‌خلبان تعمدا هواپیما را نابود کرده است.

وی به خبرنگاران گفت که آندره‌آس لوبیتز، کمک‌خلبان ایرباس 320، عمدا سرعت و ارتفاع پرواز را تغییر داده و با استفاده از سیستم کنترل، هواپیما را به سمت کوه هدایت کرده است.

هواپیمای ایرباس 320 در  24 مارس، در میان کوه‌های آلپ سقوط کرد. در این حادثه 150 مسافر هواپیما کشته شدند.