اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط ستون برق بر روی خودرو در کرج/ نجات جان 8 کودک در حادثه آتش سوزی



مدیر روابط عومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از سقوط ستون برق بر روی خودروی پراید خبر داد و افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید جواد موسوی با اعلام این خبر، محل وقوع حادثه را خیابان مظاهری کرج ذکر و عنوان کرد: سقوط این ستون به احتمال، بر اثر وزش باد شدید بوده است.


این مسئول اضافه کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد و ماموران آتش نشانی پس از ایمن سازی محل ، رفع مشکل را به ماموران شرکت برق واگذار کردند.


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در ادامه سخنان خود اعلام کرد: که یک مهد کودک در منطقه رجایی شهر کرج دچار آتش سوزی شد که نجات جان هشت کودک نتیجه تلاش آتش نشانان در این حادثه بود.


موسوی در تشریح چگونگی وقوع حادثه مذکور گفت: این حادثه ساعت 9:29 امروز در اتاق بازی این مهد کودک رخ داد که خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشد.


این مسئول افزود: با تلاش آتش نشانان و همکاری کارکنان این مهد کودک، کودکان قبل از گسترش آتش به خارج از محل انتقل یافتند.


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اضافه کرد: ماموران آتش نشانی با حضور در این محل، آتش را خاموش و از سرایت آن به مکان های اطراف جلوگیری کردند.


موسوی در زمینه خسارت های وارده اظهار داشت: این حادثه با خساراتی همراه شد که برآورد میزان خسارت و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

 

  اخبار حوادث  -  خبر  آنلاین


ویدیو مرتبط :
تصادف منجر به آتش سوزی و نجات جان راننده از میان آتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار فرهاد از حادثه آتش سوزی هتل در دبی/ مجیدی از طبقه پنجاهم برج سوخته جان سالم به در برد



اخبار,اخبار ورزشی,  فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در هتلی بود که در شب سال نو میلادی آتش گرفت.

هتل العنوان شهر دبی در شب سال نو میلادی دچار حریق شد و این حادثه 16 زخمی بر جا گذاشت. در شب حادثه، فرهاد مجیدی  هم مهمان این هتل 5 ستاره بود. روزنامه خبرورزشی خبر از این اتفاق داده و نوشته است: «فرار فرهاد از حادثه آتش سوزی هتل در دبی/ مجیدی از طبقه پنجاهم برج سوخته جان سالم به در برد.» این روزنامه كه این خبر را تیتر اول شماره شنبه خود كرده، همچنین خبر داده كه فرزندان مجیدی هم در این هتل بوده اند و آخرین ساعات سال 2015 میلادی را با ترس و دلهره گذرانده اند.

 

سال قبل و در زمان سال تحویل هم فرهاد مجیدی به همراه چند دوست نزدیکش که یکی از انها حالا در ارکان مدیریتی باشگاه استقلال است و یک چهره سرشناس هنری ، از همین هتل و آن بار از طبقه 23 هتل شاهد مراسم آتش بازی بودند و به نظر می رسد این ستاره فوتبال علاقه زیادی به این مراسم آتش بازی دارد . او که خانه مجللی در دبی دارد و به دلیل سال های موفق بازی اش در الوصل ، یکی از سرشناس ترین چهره های فوتبال لیگ این کشور محسوب می شود ، مثل هزاران هزار بازدیدکننده دیگر ، در لحظه سال تحویل خود را به این منطقه از دبی می رسانند تا شاهد آتش بازی لحظه سال نوی میلادی باشند .

 

آتش سوزی اما برنامه توریست ها را حسابی خراب کرد. البته داعشی ها خیلی سریع ادعا کردند آنها عامل به آتش کشیده شدن هتلی بودند که به نظر می رسد به خاطر بی احتیاطی و آتش گرفتن یک پرده بزرگ ، اینگونه اسیر رحیق شده است . هرچه بود اما این آتش سوزی ، خسارات بسیاری به این برج 63 طبقه ای وارد کرد ، برنامه توریست ها را به هم ریخت و شب سال نوی 2016 را در دبی خراب کرد. در این شلوغی البته فرهاد مجیدی یکی از هزاران مسافری بود که توانست از این هتل به سلامت بیرون بیاید.

البته ساعاتی بعد از این اتفاق ، مجیدی تصویری از خود را به همراه برایان اعتماد ، کسی که این روزها همراه با او تلاش می کند تا شرایطی را فراهم کند خبری خوش را برای استقلال رقم بزند را در اینستاگرامش منتشر کرد و سال 2016 را تبریک گفت. تصویری که خیلی زود لایک های زیادی خورد و کلی آرزوی موفقیت را برایش به همراه آورد.

فرهاد مجیدی با این دوست جدیدش و این ادعای خبر خوش ، شایعات زیادی را سر زبان ها انداخته است. اینکه قرار است بیاید و استقلال را بخرد و کلی بحث و گمانه زنی دیگر!

  اخبار ورزشی  -  خبر  انلاین