اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط زن باردار به چاه فاضلاب در نیشابور


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور گفت: سقوط مادر بارداری به داخل چاه فاضلاب یک منزل روستایی موجب مرگ این مادر و جنین وی شد.

خبرگزاری فارس: سیدمهدی حسینی عصر امروز اظهار داشت: طی تماس تلفنی با مرکز 125 شهرستان نیشابور مبنی بر مرگ زنی جوان بر اثر سقوط  به داخل چاه بلافاصله مأموران آتش‌نشانی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، این حادثه زمانی رخ داده که درِ چاه فاضلاب برای رفع گرفتگی لوله‌ها باز شده و بدون هیچ‌گونه درپوشی رها شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور ادامه داد: این خانم نیز هنگامی که قصد عبور از این محوطه را داشته به داخل چاه سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه شوهر این خانم قصد نجات وی را داشته ولی به علت عمق زیاد چاه موفق به انجام کار نشده است، گفت: با اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی نیشابور دو تیم از نجاتگران آتش‌نشان به محل اعزام شدند و با توجه به موقعیت حادثه مأموران بلافاصله با استفاده از پمپ کف‌کش اقدام به تخلیه آب چاه کردند.

حسینی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از سه‌پایه نجات و ابزار فنی نجات فرد حادثه دیده را از درون چاه بیرون کشیدند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی انجام شده فرد حادثه دیده با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت، اظهار داشت: متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارد شده مادر و کودک پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی نیشابور در پایان با یادآوری اینکه تمام چاه‌های آب و فاضلاب باید با مصالح مناسب طوقه‌چینی شده و درِ آن به طور کامل بسته شود، خاطرنشان کرد: چنانچه چاهی در حال حفر بوده و یا برای تعمیرات درب آن باز شده باشد حتما باید با قراردادن یک درپوش مناسب روی آن را پوشانده و اطراف چاه با استفاده از لوله داربست محصور شود.


ویدیو مرتبط :
لحظه سقوط مسافران درون چاه فاضلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط‌ زن 54 ساله به‌ درون‌ چاه‌ فاضلاب


ریزش ناگهانی چاه فاضلاب در منزل مسکونی منجر به سقوط بانوی ۵۴ ساله به داخل چاه شد.

باشگاه خبرنگاارن جوان: ریزش ناگهانی چاه فاضلاب در منزل مسکونی منجر به سقوط بانوی ۵۴ ساله به داخل چاه شد.

در این حادثه بانوی میانسالی در قسمت حیاط یک منزل مسکونی قدیمی در اثر تخریب دیواره و گلدانی چاه با فروکش کردن دهانه چاه به عمق دو متری چاه فاضلاب سقوط کرده است.

ماموران آتش‌نشانی بلافاصله با تجهیزات نجات فرد مذکور را از عمق تقریبا دو متری چاه خارج کردند.

فرد حادثه دیده با توجه به وارد آمدن جراحات سطحی تحویل تکنسینهای اورژانس شد.

این حادثه در خیابان شهید علیمردانی ، منطقه طلاب رخ داد و علت حادثه در بررسی های اولیه قدیمی و پر بودن چاه و تخریب دیواره چاه و گلدانی گزارش شد.