اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط دختر جوان از پل میدان رسالت منجر به مرگ وی شد (+عکس)



سقوط یک دختر جوان 25 ساله از پل میدان رسالت، منجر به مرگ وی شد.

عباسی،سخنگوی اورژانس تهران در گفت و گو با میزان گفت: در ساعت 11:20 امروز، ماموران اورژانس در جریان سقوط دختری 25 ساله از پل میدان رسالت در جریان قرار گرفتند که بلافاصله به محل اعزام شدند..

وی افزود:متاسفانه دختر جوان در این حادثه فوت کرده است.

 

 اخبار,اخبار حوادث,سقوط دختر از پل

 

 اخبار,اخبار حوادث,سقوط دختر از پل

 

اخبار حوادث - میزان

 


ویدیو مرتبط :
سقوط مرگبار - تصادفات منجر به مرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش دختر جوان در پل مدیریت +عکس


پس از دو روز از حادثه تلخ درگذشت یک دختر نوجوان در پل مدیریت بزرگراه چمران، تصاویر تهیه شده مردمی از این حادثه در رسانه ها منتشر شد.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: پس از دو روز از حادثه تلخ درگذشت یک دختر نوجوان در پل مدیریت بزرگراه چمران، تصاویر تهیه شده مردمی از این حادثه در رسانه ها منتشر شد.

 عصر سه شنبه 15 بهمن، دختر جوانی که حدود 16 سال سن داشت از روی پل هوایی مدیریت، (ماشین رو) واقع در تقاطع چمران و دریا به پایین پرت شد و جان باخت.

شاهدان عینی می گویند، به نظر می رسید این دختر به قصد خودکشی خود را به پایین انداخته ، اما همکاران و دوستان وی معتقدند او روحیه خوبی داشته و اهل خودکشی نبود.

 آنها احتمال می دهند این دختر که پایش کمی مشکل داشت، به علت لیز خوردن سقوط کرده است.