اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط جنگنده آمریکا در سواحل کالیفرنیا


یک جنگنده تهاجمی تفنگداران نیروی دریایی آمریکا روز گذشته در سواحل نزدیک ایالت کالیفرنیا سقوط کرد. خبرگزاری فارس: یک فروند جت «حریر» آمریکا روز گذشته در سواحل کالیفرنیا سقوط کرد.


به نوشته وبگاه خبری «واشنگتن اگزمینر» این حادثه بعداظهر جمعه گذشته رخ داد و طی آن یک فروند جت «حریر AV-8B» متعلق به تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس اطلس  و نزدیک سواحل ایالت کالیفرنیا سقوط کرد. به دنبال وقوع این حادثه بالگرد گشت ساحلی منطقه موفق شد خلبان این جنگنده را نجات دهد.

در این گزارش به نام و وضعیت سلامتی خلبان نجات داده شده  اشاره‌ای نشده است.

سقوط جنگنده آمریکا در سواحل کالیفرنیا

علت وقوع این حادثه نیز در دست بررسی است. خلبان  جنگنده این پرواز متعلق به اسکاداران 542 تفنگداران نیروی دریایی آمریکا است.

مک‌دانل داگلاس ای‌وی-8بی هریرII یک جنگنده یک موتور از خانواده جت هوایی هریر است که در نیروی دریایی اسپانیا، ایتالیا و آمریکا به کار گرفته می‌شود. این جنگنده محصول مشترک 4 شرکت «مک‌دانل داگلاس»، «بریتیش ارو اسپبز»، «بوئینگ» و «بی‌ای‌ئی سیستمز» است.


ویدیو مرتبط :
سقوط جت جنگنده Harrier روی منطقه مسکونی در کالیفرنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط جنگنده اف 18 ارتش آمریکا+عکس



سقوط یک F18 +عکس 

عصر خبر: یک جنگنده اف -18 آمریکا متعلق به نیروی دریایی این کشور در ایالت ویرجینیا سقوط کرد.

منابع بیمارستانی اعلام کردند که در این حادثه دست کم دو نفر مجروح شدند و خلبان و یکی از افرادی که در پی برخورد این جنگنده به ساختمان‌ها مجروح شدند، در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفتند اما هنوز آمار دقیقی از تعداد واقعی افرادی که در این حادثه آسیب دیده‌اند گزارش نشده است.

نیروهای نجات تا کنون توانسته‌اند فقط یکی از دو خلبانی که در جنگنده بودند را پیدا کنند.

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد این جنگنده متعلق به بخش آموزش نیروی دریایی ارتش بوده است. هر دو خلبان این جنگنده اف-18 پیش از سقوط از هواپیما خارج شدند اما شرایط آنها هنوز مشخص نشده است./عصرایران

 

سقوط جنگنده اف 18,سقوط جنگنده ,تصاویر سقوط جنگنده اف 18,اخبار حوادث

 

سقوط جنگنده اف 18,سقوط جنگنده ,تصاویر سقوط جنگنده اف 18,اخبار حوادث