اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط بالابر دو کشته بر جای گذاشت



اخبار,اخبار حوادث, حوادث روز

ساعت 18:04 روز شنبه 21 آذر ماه 94 ، بدنبال سقوط یک بالابر در مسجد امام حسین(ع)، واقع در میدان امام حسین(ع)، 2 نفر از نمازگزاران کشته و یک نفر مجروح شدند.

حسن عباسی در گفت‌وگو با   فارس گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه بالابر در مسجد امام حسین(ع) 2 نفر از نمازگزاران جان باختند.

وی ادامه داد: ظاهرا این بالابر حین انجام کار در داخل مسجد بوده که این حادثه روی داده است. با اعلام این خبر به مرکز اورژانس تهران بلافاصله سه آمبولانس به محل اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس تهران افزود: بنابر گزارش تکنسین‌های حاضر در صحنه در پی این حادثه دو خانم 44 و 80 ساله به شدت دچار آسیب دیدگی شده بودند و وضعیت وخیمی داشتند که متاسفانه با وجود اقدامات اولیه و انتقال آنها به بیمارستان امام حسین (ع)، هر دو نفر جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: یک جوان 21 ساله نیز در پی این حادثه دچار مصدومیت شده بود که وی هم به بیمارستان انتقال یافت. خوشبختانه آسیب جدی به این فرد وارد نشده بود.

این درحالی است که آتش نشانی تهران اعلام کرده که گزارشی از سقوط بالابر در میدان امام حسین نداشته است.

 

 اخبار   حوادث  -  فارس


ویدیو مرتبط :
بالابر پشت کامیونی - بالابر نفر - بالابر کندوکاو ماشین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط مرگبار خودرو به داخل گودال فاضلاب 3 کشته و مجروح بر جای گذاشت




 اخبار حوادث  - شب گذشته رخ داد:
سقوط مرگبار خودرو به داخل گودال فاضلاب 3 کشته و مجروح بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار یک دستگاه خودرو به داخل گودال فاضلاب شهری خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ساعت 23:58 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه سقوط خودرو به داخل گودال در خیابان فدائیان اسلام زیر پل بعثت مطلع شدند و بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل عازم محل حادثه شدند.

وی افزود:یک دستگاه خودرو سواری آردی به هنگام حرکت به دلیل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و در گودالی به عمق 10 متر که به منظور فاضلاب شهری حفر شده بود سقوط و سه تن در داخل خودرو گرفتار می‌شوند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با تجهیزات به عمق گودال رفتند و 2 تن از سرنشینان را که دچار مصدومیت شده بودند خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند اما راننده کاملا در کابین محبوس بود که آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و راننده را خارج کردند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه به علت شدت جراحات راننده جان خود را از دست داده بود و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و خارج کردند خودرو از گودال در ساعت 3:29 دقیقه عملیات را به پایان بردند.

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران