اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط امارات از جایگاه اول تجارت با ایران


به نظر می‌رسد امارات متحده عربی که در سال‌های اخیر در صدر فهرست شرکای عمده تجاری ایران قرار داشته و معمولا اولین یا دومین طرف معامله واردات و صادرات ایران بوده، در حال سقوط از این جایگاه است.

اقتصاد نیوز نوشت: به نظر می‌رسد امارات متحده عربی که در سال‌های اخیر در صدر فهرست شرکای عمده تجاری ایران قرار داشته و معمولا اولین یا دومین طرف معامله واردات و صادرات ایران بوده، در حال سقوط از این جایگاه است.

امارات متحده عربی که مدت‌ها اولین یا دومین شریک تجاری ایران بود، در روز هفتم اردیبهشت‌ماه سال 95 هشتمین مقصد صادرات و چهارمین مبدأ واردات ایران بوده است.

 در این روز کشورهای مقصد عمده صادرات ایران به ترتیب عبارتند از: چین، اسپانیا، عراق، لهستان، مصر، هند، افغانستان، امارات متحده عربی، سوریه و ترکیه.

بررسی آمارهای رسمی گمرک ایران نشان می‌دهد در روز هفتم اردیبهشت ماه سال 95 کشورهای چین، آلمان، ترکیه، امارات متحده عربی، کره، سوئد، ایتالیا، برزیل، هند و فرانسه نیز به ترتیب مبدأ عمده واردات ایران هستند.

سقوط امارات از جایگاه نخست تجارت با ایران


ویدیو مرتبط :
گل ایران به امارات از جایگاه تماشاگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواپیماهای جهان بیشتر کجا سقوط می کنند؟/ جایگاه ایران در میان مناطق خطرناک هوایی



اخبار,اخبار اجتماعی ,سقوط هواپیما

 

اخبار اجتماعی - هواپیماهای جهان بیشتر کجا سقوط می کنند؟/ جایگاه ایران در میان مناطق خطرناک هوایی

با نگاهی به پراکندگی سقوط هواپیماها در سال ۲۰۱۴ می توان فهمید که کدام نقاط جهان برای هواپیماها دردسر ساز است!

داده‌نمایی که واشنگتن پست منتشر کرده، گویای مکان و شدت حوادث هوایی در سال ۲۰۱۴ می‌باشد. دوایر کوچک پر رنگ بیانگر محل وقوع حادثه و اندازه دوایر کم رنگ متناسب با تعداد تلفات است. در طول سال گذشته میلادی، در مجموع ۲۲ حادثه هوایی با ۹۹۲ کشته به وقوع پیوست. ۱۴ عدد از این ۲۲ حادثه در حالی رخ دادند که هواپیماها در مسیر رسیدن به مقصدشان بودند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,سقوط هواپیما

 
مرگ بارترین حادثه با ۲۹۸ قربانی مربوط به حادثه سقوط بوئینگ ۷۷۷ هواپیمایی مالزی و آخرین حادثه نیز مربوط به واپسین روزهای سال ۲۰۱۴ و سقوط پرواز ۸۵۰۱ آسیا ایر به مقصد سنگاپور بود. حادثه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ هواپیمایی آسمان در نزدیکی فرودگاه مهرآباد با ۳۹ کشته نیز در تصویر قابل مشاهده است. در مجموع، ۲۰۱۴ سالی تلخ از حیث سوانح هوایی بوده است.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین