اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط اتوبوس از پل در جاده نایین +عکس


سقوط یک دستگاه اتوبوس از روی پلی به ارتفاع چهار متر در کیلومتر پنج جاده نایین به اردکان در شرق استان اصفهان 27 مجروح بر جای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا: سقوط یک دستگاه اتوبوس از روی پلی به ارتفاع چهار متر در کیلومتر پنج جاده نایین به اردکان در شرق استان اصفهان 27 مجروح بر جای گذاشت.
 
رییس اورژانس نایین گفت: ساعت سه صبح دیروز سه شنبه این اتوبوس که از تهران عازم کرمان بود، بدلیل بارش برف و لغزندگی جاده از روی پل سقوط کرد.
 
ˈرضا عباسیˈ افزود: در این حادثه 27نفر از مسافران اتوبوس مجروح شدند که با شش آمبولانس به بیمارستان حبیبیان نایین انتقال یافتند.
 
دلیل بروز این حادثه در حال بررسی است.













ویدیو مرتبط :
سقوط اتوبوس از روی پل به دلیل خواب آلودگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط اتوبوس از پل به اتوبان چمران+عکس


یک دستگاه اتوبوس شهری با خارج شدن از مسیرش، ضمن برخورد با ایستگاه کنترل خط اتوبوسرانی و نیمکت مسافران از روی پل لاله به داخل اتوبان چمران اصفهان سقوط کرد.

خبرگزاری فارس: حوالی ساعت 15 امروز یک دستگاه اتوبوس شهری وارد بخش پیاده‌رو دوربرگردان پل لاله شده و پس برخورد با کیوسک کنترل خط اتوبوسرانی و نیمکت مسافران و طی مسافتی، نرده‌های محافظ را نیز از جا کنده و به اتوبان چمران سقوط کرد.

طبق شنیده‌ها علت حادثه، گیر کردن پدال گاز اتوبوس و عمل نکردن ترمز بوده است که خوشبختانه این وسیله نقلیه بدون مسافر بوده و راننده نیز در سلامت به سر می‌برد.

سقوط اتوبوس از روی پل به اتوبان چمران +عکس

سقوط اتوبوس از روی پل به اتوبان چمران +عکس

سقوط اتوبوس از روی پل به اتوبان چمران +عکس

سقوط اتوبوس از روی پل به اتوبان چمران +عکس