اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط آسانسور دانشگاه علامه تکذیب شد


رییس دانشگاه علامه طباطبایی خبر سقوط آسانسور در دانشکده زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه و مصدومیت پنج نفر طی این حادثه را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس دانشگاه علامه طباطبایی خبر سقوط آسانسور در دانشکده زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه و مصدومیت پنج نفر طی این حادثه را تکذیب کرد.

دکتر حسین سلیمی با اشاره به اخباری مبنی بر سقوط آسانسور و مصدومیت پنج نفر طی این حادثه، گفت: خبری که مبنی بر سقوط آسانسور در دانشگاه علامه در برخی رسانه ها منتشر شده است، باعث تعجب من شد، زیرا طبق گزارش های رسیده و اظهارات حاضران چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی افزود: در واقع پس از پایان برگزاری آزمون دکتری در این دانشکده، پنج نفر سوار آسانسور شده بودند که آسانسور مذکور هنگام پایین آمدن با تکان هایی مواجه شده و یکی از حاضرین در آسانسور که از داوطلبین بوده و خانمی باردار بوده اند، دچار افت فشار می شوند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی از معاینه فرد مذکور توسط اورژانس خبر داد و افزود: در زمان حادثه، اورژانس در محل حاضر بوده و این خانم را تحت معاینه قرار می دهد و اعلام می کند که مشکلی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
تکذیب سقوط چرخ و فلک ارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حادثه سقوط آسانسور در دانشگاه علامه


سانحه روز جمعه سقوط آسانسور در دانشگاه علامه طباطبایی تهران همزمان با برگزاری آزمون دکترا منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

خبرگزاری ایرنا: سانحه روز جمعه سقوط آسانسور در دانشگاه علامه طباطبایی تهران همزمان با برگزاری آزمون دکترا منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

یک شاهد عینی عصر جمعه در گفت و گویی گفت: حوالی ساعت 13 ظهر امروز آسانسور دانشگاه علامه طباطبایی تهران در حالیکه آزمون دکترا برگزار می شد سقوط کرد و بر اثر این حادثه پنج زن و مرد مصدوم شدند.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در این باره گفت: مصدومین این سانحه توسط تکنیسین های اورژانس بخش خصوصی به بیمارستان انتقال یافتند.

وی افزود: با توجه به برگزاری آزمون دکترا، دانشگاه علامه طباطبایی اقدام به استقرار تکنیسین های اورژانس از بخش خصوصی در دانشگاه کرده بود.

عباسی خاطرنشان کرد: این حادثه به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام نشده است.

در این رابطه سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز گفت: این حادثه به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی اعلام نشده از این رو در خصوص چگونگی و علت سانحه اطلاعی در دست نیست.