اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سفیر ایران: می توانیم به منافع آمریکا در سراسر جهان، حمله کنیم



 

 

 

آمریکا , منافع آمریکا , حمله به ایران , بمب اتمی

 

 

 

سفیر ایران در مسکو گفت در صورتی که آمریکا به ایران حمله کند تهران قدرت آن را دارد که علیه منافع آمریکا در سراسر جهان حملات نظامی را انجام دهد.

به نقل از رویترز، سیدمحمودرضا سجادی گفت: اگر آمریکا به ایران حمله نظامی کند، اشتباه بسیار بزرگ و در حد خودکشی مرتکب شده است.

سفیر ایران که در کنفرانس مطبوعاتی در مسکو سخن می گفت ادامه داد: ایران قدرت بسیار زیادی دارد تا به نقاط مختلف جهان برسد و ضربه های انتقام جویانه را متوجه آمریکا کند.

سجادی توضیح داد: اگر آمریکا به ایران حمله کند، ما فهرستی از حملات واکنشی را آماده کرده ایم. آمریکا قطعا با یاس و ناامیدی مواجه خواهد شد.

وی افزود:  موضوع حمله نظامی آمریکا علیه ایران ، از چند سال پیش در دستور کار قرار داشته است ولی ایران هیچ گاه آغازگر جنگ نخواهد بود.

روسیه یکی از حامیان ایران در موضوع هسته ای در مقابل اعمال فشارهای آمریکا و غرب است.

آمریکا ایران را به در پیش گرفتن برنامه هسته ای نظامی متهم می کند ولی ایران بارها چنین اتهامی را رد و تولید انرژی و تحقیقات علمی را دلیل فعالیت های هسته ای خود اعلام کرده است.

آمریکا بارها تهدید کرده است که با آنچه که "تلاش ایران برای ساخت بمب اتمی" توصیف می کند مقابله می کند و در این زمینه، همه گزینه ها را بر روی میز دارد..../عصرایران


ویدیو مرتبط :
1392/11/21:سفیر سوئیس، حافظ منافع آمریکا احضار شد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر به ایران حمله شود، تمام منافع امریکا در سراسر جهان مورد هدف قرار می گیرند/امریکایی ها می دانند که ما چه نوع کشوری هستیم



 

 

 

 

 

آمریکا , منافع آمریکا , حمله به ایران , بمب اتمی

 

 

 

رویترز نوشت: سفیر ایران در روسیه گفت: در صورت حمله امریکا، ایران قادر به حمله به منافع امریکا در سراسر جهان است.

محمود رضا سجادی گفت: حمله به ایران از سوی امریکا اشتباه بزرگی است و به مانند یک خودکشی می ماند.

وی که در یک کفرانس خبری در مسکو حضور داشت، گفت: امریکایی ها می دانند که ایران چه نوع کشوری است. همه ی انها از وحدت مردم ایران اگاه هستند.

سفیر ایران در مسکو تصریح کرد: برای همین است که ایران کاملا اماده ی انجام حملات تلافی جویانه ی به امریکا در سراسر جهان است.

وی که از طریق یک مترجم، سخن می گفت، افزود: اگر امریکا این حمله را انجام دهد، به سرعت پشیمان می شود. به این دلیل که ما لیستی از اقدامات تلافی جویانه داریم.

وی گفت: موضوع حمله به ایران چندین سال است که در برنامه کاری امریکا قرار دارد. اما ایران هرگز اغاز کننده ی جنگ نخواهد بود..../انتخاب