اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سفر ناتمام به کانادا با روادید جعلی



مرد جوان که با پرداخت 80 میلیون تومان روادید کانادا گرفته بود، نمی‌دانست در فرودگاه ترکیه به اتهام جعل روادید دستگیر می‌شود.

به گزارش جام جم، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام شکایت فردی در مورد کلاهبرداری از وی برای دریافت روادید، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: بررسی شکایت نشان داد، شاکی که جویای کار در یکی از کشورهای اروپایی بود، با کمک دوستان خود باشخصی ساکن رشت آشنا شده و آن شخص طی چند مرحله ملاقات حضوری مدعی شده بود، پسرعمویش که فردی بانفوذ است، در ترکیه اقامت داشته و می تواند برایش اقامت و مجوز کار در کانادا را دریافت کند. مالباخته نیز با پرداخت 80 میلیون تومان به متهم راهی ترکیه شده و در آنجا روادید بلیت کانادا را می گیرد، اما زمانی که قصد سوار شدن به هواپیما را داشته از سوی پلیس ترکیه به اتهام جعل روادید دستگیر می شود.

فلاح کریمی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت مالباخته به ایران و طرح شکایت کارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی سرنخ هایی از متهم به دست آورده و وی را دستگیر کردند. متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس به همدستی با دو نفر دیگر در کلاهبرداری از مردم اعتراف کرد.

وی با بیان این که متهمان به مقام قضایی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست، از اعتماد بیجا به دیگران خودداری و از هرگونه اقدام خارج از روند قانونی و اداری اجتناب کنند.

 

اخبار  حوادث  - جام جم 


ویدیو مرتبط :
جلوگیری از سفر سفیر کانادا در چین به تبت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عدم صدور روادید کانادا برای علیرضا امینی



 

 

عدم صدور روادید کانادا برای علیرضا امینی

 

سفارت کانادا در ایران برای علیرضا امینی جهت حضور در جشنواره فیلمهای ایرانی تورنتو روادید صادر نکرد

.علیرضا امینی کارگردانی که این روزها فیلم سینمایی "هفت دقیقه تا پاییز" وی در شهر مونترال اکران شده به خبرنگار مهر گفت: علیرغم اینکه از سوی دست اندرکاران این جشنواره دعوتنامه دریافت کرده بودم اما سفارت کانادا در ایران از صدور روادید برای من خودداری کرده است. این در حالی است که من پیش از این چندین بار به این کشور سفر کرده ام.

امینی در ادامه عنوان کرد: مسئولان این جشنواره در کانادا نامه اعتراض آمیز خود را به مسئولان سفارت کانادا ارسال کرده اند اما آنها بدون آنکه دلیلی برای این کار خود اعلام کنند مانع از ورود من به کشور کانادا شده اند.... / خبرگزارى مهر