اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سفر محرمانه «بندر بن سلطان» به تهران؟



سفر بندر بن سلطان به تهران

سفر محرمانه «بندر بن سلطان» به تهران؟

یک منبع آگاه در عربستان سعودی در گفت‌وگو با وب‌سایت «أنصار الفاروق» که به نظر می‌رسد از رسانه‌های نزدیک به سلفی‌ها و وهابیون باشد، مدعی شد: شاهزاده «بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان اواخر هفته گذشته سفری محرمانه به تهران داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از شیعه‌آنلاین، این منبع آگاه همچنین گفت: شاهزاده بندر در این سفر خود درخواست دیدار با مقامات عالی‌رتبه ایران را داشته اما مقامات ایرانی این اجازه را به او نداده‌اند.

أنصار الفاروق که خبر خود را تحت عنوان «زیارت سریه ل "بندر بن سلطان" إلی طهران» منتشر کرده، در ادامه نوشت: این منبع مطلع جزئیات بیشتری در مورد این سفر محرمانه و اهداف آن را فاش نکرده است. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم پلیس با سلطان بن خالد بن سلطان ال سعود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب سفر بندر بن سلطان به ایران



 سفارت ایران در عربستان,سفر حج رئیس جمهور

 یک منبع آگاه در
تکذیب سفر بندر بن سلطان به ایران

یک منبع آگاه در سفارت ایران در عربستان گفت:  دعوت نامه ای برای سفر رئیس جمهور به این کشور از طریق این کانال دریافت نشده است.

یک منبع آگاه در سفارت ایران در عربستان در گفتگو با مهر، درباره اخبار منتشر شده درباره سفر حج رئیس جمهور، گفت: دعوت نامه ای از سوی مقامات عربستان دریافت نکرده ایم و تا جایی که ما در جریان هستیم بحثی نیست.


وی با بیان اینکه ممکن است دعوت در ملاقات های نیویورک صورت گرفته باشد، بیان کرد: فعلا چیزی دریافت نکرده ایم.


این منبع آگاه همچنین درباره خبر منتشر شده در رسانه های عربی درباره سفر بندر بن سلطان به ایران تصریح کرد: این خبر صحت ندارد.


 درباره اخبار منتشر شده درباره سفر حج رئیس جمهور، گفت: دعوت نامه ای از سوی مقامات عربستان دریافت نکرده ایم و تا جایی که ما در جریان هستیم بحثی نیست.


وی با بیان اینکه ممکن است دعوت در ملاقات های نیویورک صورت گرفته باشد، بیان کرد: فعلا چیزی دریافت نکرده ایم.


این منبع آگاه همچنین درباره خبر منتشر شده در رسانه های عربی درباره سفر بندر بن سلطان به ایران تصریح کرد: این خبر صحت ندارد./مهر