اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سفر غیرمنتظره امیر قطر به ترکیه



اخبار,اخبار بین الملل ,سفر امیر قطر به ترکیه

ترکیه به همراه قطر و عربستان سعودی در سال های اخیر علیه سوریه به همپیمانانی نزدیک تبدیل شده اند و از مخالفان سرسخت دولت سوریه به شمار می روند.

امیر قطر روز پنجشنبه در سفری غیرمنتظره به آنکارا با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری دوغان، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی به مدت دوساعت در پشت درهای بسته با اردوغان در محل کاخ ریاست جمهوری جدید در آنکارا دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار امیر قطر و رییس جمهور ترکیه در حالی انجام می گیرد که تنشهای مربوط به حضور تروریست های داعش در عراق و سوریه و فعالیتهای این تروریستها در نزدیک مرزهای ترکیه افزایش یافته است.

ترکیه به همراه قطر و عربستان سعودی در سال های اخیر علیه سوریه به همپیمانانی نزدیک تبدیل شده اند و از مخالفان سرسخت دولت سوریه به شمار می روند.


اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
تصاویر ویدئویی از سفر امیر قطر به اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفر غیر منتظره امیر قطر به ترکیه


امیر قطر در سفری غیر منتظره به آنکارا رفت و با رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد.

خبرگزاری مهر: «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در سفری غیر منتظره به آنکارا رفت و با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد.

هیچ بیانیه ای پس از این دیدار که در پشت درهای بسته انجام شد منتشر نشده است.

خبرگزاری رسمی قطر با انتشار خبری در خصوص سفر امیر قطر به ترکیه اعلام کرد که دو طرف در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و اقدامات مشترک دو کشور درقبال این تحولات به رایزنی پرداختند.

اردوغان سال گذشته به قطر سفر کرده بود و از جمله مسائلی که این دو کشور در قبال آن موضع واحدی را اتخاذ کرده اند می توان به مسئله سوریه اشاره کرد.