اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سفر دونالد ترامپ به فلسطین لغو شد


دونالد ترامپ گفت: «بعد از اینکه رئیس جمهور شدم، به فلسطین میروم.»

خبرگزاری صدا و سیما: دونالد ترامپ گفت: «بعد از اینکه رئیس جمهور شدم، به فلسطین می روم.»

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا روز پنجشنبه با اعلام خبر تعلیق سفر برنامه ریزی شده اش به فلسطین اشغالی گفت «بعد از اینکه رئیس جمهور شدم، این سفر را انجام می دهم.»

ترامپ که اظهاراتش درباره درخواست جهت جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا موجی از انتقادات را در سطح جهان علیه وی به همراه داشت، قرار بود در تاریخ 28 دسامبر با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دیدار کند.


ویدیو مرتبط :
عربده‌ جدید دونالد ترامپ علیه مقاومت فلسطین و مسلمانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دونالد ترامپ به فلسطین می رود


نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سفر قریب الوقوع خود به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش خبرگزاری فرانسه، "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با روزنامه اسرائیل هیوم اعلام کرد به فلسطین اشغالی سفر می کند.

وی در مصاحبه با این روزنامه بدون اشاره به جزئیات گفت، من به زودی خواهم آمد.

دونالد ترامپ قرار بود اواخر دسامبر به اسرائیل برود. اما در نهایت تصمیم گرفت سفر خود را به تعویق بیندازد. وی قرار بود چند روز پس از جنجالی که در پی پیشنهاد این میلیاردر برای جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا به پا شد،‌ به اسرائیل سفر کند.

وی در صفحه کاربری توئیتر خود نوشته بود من تصمیم گرفتم سفر خود را به اسرائیل به تعویق بیندازم و دیدار خود با بنیامین نتانیاهو را به بعد و پس از آنکه رئیس جمهور آمریکا شدم موکول کنم.

ترامپ در مصاحبه ای که "اسرائیل هیوم" منتشر کرد با انتقاد از سیاست باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت: تهدید کنونی علیه اسرائیل بیش از همیشه است.

وی علت این موضوع را سیاست اوباما در برابر ایران و توافق درباره برنامه هسته ای این کشور دانست.

ترامپ گفت: من فکر می کنم مردم اسرائیل به علت اوباما متحمل درد و رنج بسیار شده اند.

برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سفر به اسرائیل ویژگی خاصی دارد زیرا موقعیت دیپلماتیک آنها را افزایش می دهد و حمایت آنها را از اسرائیل متحد آمریکا ثابت می کند.