اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سفر اوباما در سال 2014 به تهران!!


روزنامه الجریده کویت به نقل از آنچه منبع دیپلماتیک آمریکایی خواند، مدعی سفر باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به تهران در نیمه دوم سال آینده میلادی شد.

خبرگزاری مهر: روزنامه الجریده کویت به نقل از آنچه منبع دیپلماتیک آمریکایی خواند، مدعی سفر باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به تهران در نیمه دوم سال آینده میلادی شد.

این منبع ادعا کرد: تمایل مشترکی در این باره وجود دارد، اما جزئیات آن هنوز مشخص نیست و اوباما منتظر دعوت رسمی حسن روحانی رئیس جمهوری ایران است تا سیاست جدید خود در منطقه بر اساس اصل عدم دخالت نظامی و توازن را پیاده کند.

این منبع آمریکایی مدعی شد: باراک اوباما می خواهد که اولین رئیس جمهوری آمریکایی باشد که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به این کشور سفر می کند تا خود را حامی صلح و گفتگو حتی با کسانی که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند نشان دهد.


ویدیو مرتبط :
گزارش سفر سونگ ایل گوک به تهران در سال 88

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما می‎خواهد اواسط 2014 به تهران سفر کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,سفر اوباما به تهران

 

اخبار سیاست خارجی - ادعای الجریده:
اوباما می‎خواهد اواسط 2014 به تهران سفر کند

روزنامه کویتی الجریده به نقل از یک منبع دیپلماتیک آمریکا ادعا کرد که اوباما تمایل دارد در اواسط سال آینده میلادی(2014) به تهران سفر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از الجریده، در این گزارش ادعا شده که اوباما می‌خواهد اولین رئیس‌جمهور آمریکایی باشد که پس از انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 به این کشور سفر می‌کند.

این منبع اعلام کرده که اوباما در انتظار دعوت‌نامه رسمی دکتر حسن روحانی همتای ایرانی خود است.

این روزنامه کویتی در ادامه به نقل از یک منبع دیپلماتیک آمریکایی ادعا کرده است که اوباما تمایل دارد در اواسط سال آینده میلادی(2014)  به تهران سفر کند.

اخبار سیاست خارجی - باشگاه خبرنگاران