اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سفارش قطعات کلاشینکوف بدهید و در کمتر از یک روز آنرا بسازید/ داستان خبرنگار امریکایی در لس آنجلس



برایان شاتس خبرنگار مجله مادرجونز است که جمع کردن یک کلاشینکوف با خرید قطعات را از طریق قانونی در مقاله خود شرح می دهد.

اسلحه کلاشینکوف , قطعات کلاشینکوف

اسلحه کلاشینکوف , قطعات کلاشینکوف

اسلحه کلاشینکوف , قطعات کلاشینکوف

اسلحه کلاشینکوف , قطعات کلاشینکوف

اسلحه کلاشینکوف , قطعات کلاشینکوف

اسلحه کلاشینکوف , قطعات کلاشینکوف

وی قطعات مختلف را از جاهای مختلف سفارش داده و با پاکت پستی در ابعاد 12 تا 15 اینچ همه انها را دریافت می کند.
سپس قطعات را اسمبل کرده و سر هم بندی کرده و یک کلاشینکوف می سازد.
وی برای اینکه نشان دهد کلاش به درستی کار می کند، به بیایان موهاوی رفته و شلیک هیم می کند. وی از تمام این اتفاقات گزارشی جامع تهیه و در مجله ماردجونز منتشر کرده است.
خبرنگار اهل دنور برای انجام پروژه خود به لس آنجلس می رود و کار خود را جلو می برد.
گفتنی است ورود کلاشینکوف در امریکا غیر قانونی است اما قطعات آن قابل خرید و فروش است و حالا برایان ثابت کرده که به سادگی می توان در جایی که اسلحه ممنوع می شود، با سوار کردن قطعات، آنرا ساخت.
برایان می گوید خرید و مونتاژ قطعات قانونی بوده و بیش از 8 قطعه خارجی در ساخت کلاش بکار رفته است.
فقط وی برای مونتاژ کردن نیاز به کمک داشت که عده ای را در یک گاراژ در لس آنجلس پیدا کرده و در عرض 8 ساعت کلاشینکوف را سر هم بندی کرده است.
برخی قطعات مصری بوده که از طریق کرواسی به امریکا راه وارد شده است. کالیفرنیا قانون منع حمل اسلحه دارد و برای ساخت سلاح دستی نیاز به شماره سریال و .. نیست.
گفته می شود در طول 65 سال عمر کلاشینکوف، بیش از 100 میلیون اسلحه از این نوع رسما ساخته شده است.
منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
بسکتبال NBA؛ لس آنجلس لیکرز 111-118 لس آنجلس کلیپرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لس‌آنجلس تایمز: حمله آمریکا به سوریه ۳ روز طول می‌کشد



لس‌آنجلس تایمز ,حمله آمریکا به سوریه

لس‌آنجلس تایمز: حمله آمریکا به سوریه ۳ روز طول می‌کشد

یک روزنامه آمریکایی در بحبوحه تشدید لفاظی‌های جنگ‌طلبانه علیه سوریه ادعا کرده حمله آمریکا علیه آن کشور ۳ روز به طول خواهد انجامید.

روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس‌ تایمز در گزارشی ادعا کرده حمله آمریکا به سوریه سه روز به طول خواهد انجامید.

این روزنامه آمریکایی نوشته است پنتاگون در حال آماده شدن برای حملاتی علیه سوریه است که از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، طولانی‌تر و شدیدتر است.

لس‌آنجلس تایمز با استناد به نظر مقامات ناشناس آمریکایی ادعا کرده طراحان حمله به سوریه در نظر دارند ابتدا حملات موشکی سنگینی علیه برخی مواضع کشور سوریه انجام دهند و پس از آن حمله‌های دیگری را به مواضعی که جا افتاده‌اند یا از بین نرفته‌اند انجام دهند.

مقامات آمریکایی به این روزنامه گفته‌اند کاخ سفید خواستار لیستی از مواضع مورد حمله شده که تعداد آنها بسیار بیشتر از 50 موضعی است که آنها در ابتدا خواستار حمله به آن بودند.

بر اساس این گزارش، طراحان جنگی پنتاگون اکنون در نظر دارند در این حمله از بمب‌افکن‌های نیروی هوایی و 5 ناوشکنی استفاده کنند که در حال حاضر در حال گشت‌زنی در دریای مدیترانه هستند تا بتوانند موشک‌های کروز و موشک‌های زمین به هوا را از مناطقی شلیک کنند که در دامنه برد پدافندهای هوایی سوریه قرار نمی‌گیرند.

این خبر در بحبوحه لفاظی‌های جنگ‌طلبانه‌ای اعلام شده که کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا در هفته‌های گذشته با طرح ادعاهایی درباره حمله شیمیایی در منطقه غوطه شرقی سوریه علیه دولت آن کشور به راه انداخته‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا چند روز پیش در سخنرانی کاخ سفید اعلام کرد اگرچه می‌تواند بدون مجوز کنگره به سوریه حمله کند اما تصمیم دارد برای اقدام نظامی در سوریه از کنگره اجازه بگیرد.

این اظهارات رئیس جمهور آمریکا در حالی مطرح شد که رأی کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل درباره استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه هنوز اعلام نشده است.

ناو هواپیمابر «یو‌.اس.‌اس نیمیتز» همراه با یک کروزر و سه ناو شکن مستقر شده در دریایی سرخ نیز می‌توانند به سمت روسیه موشک‌های کروز پرتاب کنند.

یک مقام آمریکایی آشنا به این موضوع به لس‌انجلس تایمز گفته: «چندین شلیک‌باران انجام خواهد شد و بعد از هر کدام از آنها یک ارزیابی انجام خواهد شد؛ همه این اقدامات ظرف 72 ساعت انجام می‌شوند.»

ادعای توسل دولت سوریه به حمله شیمیایی در روز 21 آگوست، در حالی صورت گرفت که بازرسان سازمان ملل به درخواست دولت سوریه به دمشق سفر کرده بودند تا درباره یک حمله شیمیایی دیگر که چند ماه پیش در منطقه خان‌العسل صورت گرفته بود، تحقیق کنند.

دولت سوریه به شدت این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید در شرایطی که پیروزی‌های نظامی به دست آورده و بازرسان سازمان ملل در سوریه به سر می‌برده‌اند، نیروهای دولتی دلیلی برای استفاده از تسلیحات شیمیایی نداشته‌اند.

دمشق همچنین به بازرسان تسلیحاتی سازمان ملل اجازه داده در مناطقی که ادعا می‌شود در آنها از حمله شیمیایی استفاده شده تحقیقات لازم را به عمل آورند.

علی‌رغم این، دولت آمریکا ضمن کوبیدن بر طبل جنگ در سوریه گفته دولت سوریه برای اعتمادسازی دیر وارد عمل شده است.

در بحبوحه شک و تردیدهایی که برخی از کارشناسان آمریکایی درباره اثرگذاری حمله آمریکا بر توانایی‌های ارتش سوریه مطرح کرده‌اند، یک مقام آمریکایی دیگر به روزنامه لس‌انجلس تایمز گفته عملیات طراحی شده تنها نوعی «قدرت‌نمایی» خواهد بود که ظرف چند روز انجام خواهد شد و اوضاع را در روی زمین تغییر نخواهد داد.

سوریه از سال 2011 صحنه ناآرامی و خشونت‌های مرگبار بوده است. بسیاری از مردم و مأموران امنیتی در درگیری‌های این کشور از آن زمان کشته شده‌اند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، قدرت‌های غربی و متحدان آنان در منطقه به ویژه قطر، عربستان سعودی و ترکیه از شبه‌نظامیان معارض دولت در سوریه حمایت می‌کنند./فارس