اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سعید عبدولی حذف شد


با شكست گینو در دیدار نیمه نهایی، سعید عبدولی شانس گرفتن مدال برنز را از دست داد.

خبرگزاری ایسنا: با شكست گینو در دیدار نیمه نهایی، سعید عبدولی شانس گرفتن مدال برنز را از دست داد.

سعید عبدولی كه با ناجوانمردی و حق‌كشی مسلم داوران از رسیدن به مدال طلا باز ماند، با توجه به فینالیست شدن كشتی‌گیر كره‌ای شانس رسیدن به مدال برنز را از دست داد.

گینو فرانسوی در نیمه نهایی مقابل حریف كره‌ای باخت. گینو هر چند تایم نخست را برده بود، اما در تایم دوم سالتو بارانداز شد و كار به تایم سوم كشیده شد.

در تایم سوم هم نتوانست در خاك امتیاز بگیرد و باخت.


به این ترتیب عبدولی دیگر شانس كسب مدال برنز را نخواهد داشت.
  


ویدیو مرتبط :
yeknet.ir- كشتی حذف سعید عبدولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعید عبدولی مدال برنز را بر گردن آویخت/تکواندوی ایران طلایی شد



اخبار,اخبارورزشی,بازی‌های آسیایی اینچئون

 
 اخبارورزشی - گزارش  از اینچئون
سعید عبدولی مدال برنز را بر گردن آویخت

نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با پیروزی در دیدار رده‌بندی بازی‌های آسیایی مقابل کشتی‌گیر هندی به مدال برنز دست یافت.

به گزارش فارس از اینچئون، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی در 4 وزن اول از صبح امروز آغاز شده است که سعید عبدولی نماینده وزن 71 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف هندی به مدال برنز دست یافت.

سعید عبدولی در وزن 71 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 4 بر یک مقابل ماکسات یرژاپوف، دارنده مدال‌های نقره و برنز قهرمانی آسیا از قزاقستان به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت اما در این مرحله با نتیجه 9 بر 6 مغلوب جی هیون جانگ، قهرمان المپیک آتن و دارنده 2 مدال برنز جهان و نفر دوم بازی‌های آسیایی گوانگجو از کره‌جنوبی شد و از حضور در فینال بازماند.

این نتیجه در حالی‌ حاصل شد که عبدولی در 2 دقیقه اول بعد از چند فیتوی متوالی و کسب 6 امتیاز موفق به ضربه کردن حریفش شده بود و با رای داوران برنده اعلام شد، اما بعد از اعمال نفوذ داوران برای کشتی‌گیر میزبان، رئیس تشک و هیات ژوری در کمال تعجب دوباره رای به ادامه کشتی داد. وی در المپیک لندن نیز به خاطر ناداوری حذف شده بود.

عبدولی در دیدار رده‌بندی با نتیجه 6 بر صفر از سد کریشانکات یاداو، نفر سوم آسیا از هند گذشت و مدال برنز را بر گردن آویخت.

عبدولی در دوره قبل بازی‌های آسیایی در گوانگجو به مدال طلا رسیده بود.


                                                ..................................


تکواندوی ایران طلایی شد

مسعود حجی‌زواره نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی مردان در فینال بازی‌های آسیایی اینچئون با شکست هوگوپوش ازبک به مدال طلا رسید.

به گزارش فارس،‌ مسعود حجی‌زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم تیم ملی تکواندو در فینال موفق شد حریف ازبکش را از پیش رو بردارد و به مدال طلای این دوره از بازی‌ها دست پیدا کند.

وی موفق شد در راند طلایی این حریف را مغلوب کند.

این اولین مدال طلای ایران در این پیکارها در رشته تکواندو بود.


  اخبار ورزشی - فارس