اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سعید راد: من از بهروز وثوقی تعریف نکردم


سعید راد درباره تقدیر از برخی از بازیگران سینمای قبل از انقلاب در مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: من از بهروز وثوقی تعریف نکردم و فقط اسم دو نفر را بر زبان آوردم.

خبرگزاری فارس: سعید راد درباره تقدیر از برخی از بازیگران سینمای قبل از انقلاب در مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: من از بهروز وثوقی تعریف نکردم و فقط اسم دو نفر را بر زبان آوردم.

وی با بیان اینکه من همیشه همین آدم هستم، تاکید کرد: من اختلاف سلیقه زیادی با بهروز وثوقی دارم، چراکه در برخی فیلم‌های مزخرف بازی کرده است.

این بازیگر سینما با تاکید بر اینکه باید بدانیم اصلا به‌دنبال چه چیزی می‌گردیم، خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر فقط دو اسم بیان شد و این هیچ معنای خاصی ندارد.


ویدیو مرتبط :
بهروز وثوقی راد؛ از آبدارچی تا نامزدی انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش به تمجید سعید راد از بهروز وثوقی


حجت‌الله ایوبی شب گذشته جمعه یازدهم بهمن ماه با حضور در برنامه «هفت» گفت: اظهار نظر هنرمندان و حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد.

خبرگزاری مهر: حجت‌الله ایوبی شب گذشته جمعه یازدهم بهمن ماه با حضور در برنامه «هفت» گفت: اظهار نظر هنرمندان و حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد.

وی افزود: این اظهارنظرها به طور طبیعی موضع وزارت ارشاد و یا جشنواره فیلم فجر نیست. برخی هنرمندان نظر خود را عنوان می‌کنند و این یک موضع رسمی نیست.

ایوبی یادآور شد: ما به عنوان ملتی متمدن و با حوصله نظرات مختلف افراد را می‌شنویم و افراد هم آزادانه در جمهوری اسلامی ایران می‌توانند اظهار نظر کنند و ماهم گوش می‌کنیم، اما مشخص است که هر اظهار نظری از سوی افراد مربوط به خود آنها است و مواضع رسمی وزارت ارشاد و سازمان رسانه‌ای هم مشخص است.

این مدیر سینمایی همچنین تاکید کرد در این مدت همواره تلاش کرده‌اند سینما را از حاشیه دور نگه دارند.

سعید راد در بخش تقدیر از برگزیده‌های مواد تبلیغاتی فیلم در اظهاراتی که مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را به حاشیه برد، با نام بردن از بهروز وثوقی از او تجلیل کرد.

بهروز وثوقی از جمله بازیگرانی بود که پس از انقلاب از ایران خارج شد و راه خود را از سینمای رسمی ایران جدا کرد.