اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سر سرباز انگلیسی بریده شد! +عکس


سرسربازی که مورد حمله‌ وحشیانه این دو نفر قرار گرفته ،در منطقه «وولویچ» در جنوب شرقی لندن بریده شده است .همچنین یکی از آنها، شاهدان این صحنه را تهدید کرده که هر گز جان سالم به در نخواهند برد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرسربازی که مورد حمله‌ وحشیانه این دو نفر قرار گرفته ،در منطقه «وولویچ» در جنوب شرقی لندن بریده شده است .همچنین یکی از آنها، شاهدان این صحنه را تهدید کرده که هر گز جان سالم به در نخواهند برد.

 به منظور رسیدگی به جنایت وحشیانه دو مرد به یک سرباز در شهر  لندن و بریدن سر او، کابینه انگلیس جلسه اضطراری تشکیل داد.


گفتنی است پلیس انگلیس به این دو قاتل تیر اندازی و آنها را زخمی کرده است. یکی از افرادی که هدف شلیک پلیس قرار گرفته بود به ناظرانی که با حیرت او را می‌نگریستند گفت: «باید با آنها که با ما می‌جنگند، مبارزه کنیم. موشک، جواب موشک.

 عذر می‌خواهم که زنان امروز مجبور شدند این صحنه را ببینند، اما در سرزمین ما، زنان ما هم مجبورند چنین صحنه‌هایی ببینند. مردم، شما هرگز ایمن نخواهید بود. دولتتان را از بین ببرید، آنها به شما اهمیت نمی‌دهند.»


شبکه تلویزیونی آی‌تی‌وی در پی این حادثه،گزارش داد: کابینه دولت انگلیس جلسه اضطراری تشکیل داد و دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس آن را «کاملاً تکان‌دهنده» خواند.











ویدیو مرتبط :
راه رفتن نوزاد یک داعشی روی سر بریده ...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سر بریده مجری بی بی سی پیدا شد*عکس



سر بریده مجری بی بی سی پیدا شد*عکس

سر بریده شده مجری و بازیگر برنامه معروف شبكه بی بی سی بعد از گذشت 6 ماه كشف شد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام نیوز؛ پلیس اسكاتلند یارد بالاخره بعد از گذشت 6 ماه از حادثه قتل هولناك "جما مك كلاوسكی" بازیگر و مجری برنامه پربیننده است "اندرز" ،سر بریده شده او را پیدا كرد.

"مك كلاوسكی" 6 ماه پیش در جشن افتتاحیه بیمارستان سلطنتی انگلستان در شهر شرقی لندن بنام "ویتی چاپل" ،برای آخرین بار دیده شد و چند روز بعد از گم شدنش پلیس جسد بدون سرش را در شرایط بسیار دلخراش در كانال آبی "ریگنتس" در مركز شهر هكنی واقع در شرق لندن پیدا كرد.ولی سر مقتول علیرغم جستجوهای بسیار توسط غواصان پلیس پیدا نشد

گاردین؛ تا اینكه در روز یكشنبه همین هفته بعدظهر توسط یك شهروند كه در حال گذشتن از كنار كانال بود،پیدا شد و بعد از تحقیقات پزشكی قانونی مشخص گردید كه این سر مربوط به "جنا مك كلاوسكی" می باشد./جام نیوز