اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سر دسته دزد ها در دو و میدانی کیست؟!


پیشکسوت و مربی دوومیدانی گفت: بازرس فدراسیون تمام افتخاراتم را زیر پا گذاشته و اتهام تقلبی بودن مدارک را می‌زند.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت و مربی دوومیدانی گفت: بازرس فدراسیون تمام افتخاراتم را زیر پا گذاشته و اتهام تقلبی بودن مدارک را می‌زند.

روح الله گلستانی در مورد گلایه و ناراحتی‌اش از برخورد بازرس فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: نمی‌دانم باید در مورد اظهارات او چه بگویم. به شخصیت چندین ساله‌ام در دوومیدانی توهین شده است و واقعاً حسرت روزهایی را می‌خورم که برای ایران افتخار آفرینی می‌کردم و نمی‌دانستم که این طور با من برخورد خواهند کرد. بازرس فدراسیون آمده و به من می‌گوید که مدارک مربیگری شما تقلبی است و سر دسته دزدها هستید!

وی ادامه داد: با آن همه افتخاراتی که کسب کرده‌ام چه چیزی از دوومیدانی دریافت کرده‌ام که بخواهم سر دسته دزدها باشم؟ نمی دانم چرا افرادی را به عنوان بازرس در فدراسیون قرار می‌دهند که گلستانی را با چندین سال سابقه قهرمانی و قهرمان پروری نمی‌شناسد؟

پیشکسوت و مربی دوومیدانی ایران ادامه داد: خروجی‌های هر شخص ارزش دارد. من با شخص داوری رابطه خوبی ندارم، اما آنها بارها از من خواسته اند که با آنها همکاری کنم و نپذیرفتم. حالا چطور می‌شود که مدارک من از سوی یک بازرس، قلابی تلقی می‌شود. اگر مرا نمی‌شناسند از احد برنجی سوال کنند. از 10 قهرمان دیگر سوال کنند. من از مسئولان وزارت ورزش می‌خواهم که درست عمل کنند و ببینند چه کسانی را به عنوان بازرس قرار می‌دهند. ما در ورزش از کسی طلبکار نیستیم، بلکه بدهکار هستیم. حداقل اگر بدهی خود را نمی دهند، توهین نکنند. اینها آسیب‌های جامعه ورزش است. مگر من مطب زده‌ام که بخواهند مدرک را نگاه کنند؟ با اینکه مطب ندارم اما دوومیدانی را جراحی کرده‌ام.

وی ادامه داد: من خودم به خوبی می دانم که بازرس فدراسیون چه کارهایی را خودش انجام داده است، اما نمی‌خواهم ترور شخصیت کنم. سجادی، معاون وزیر خودش شاهد است که در گذشته بارها تیم دوومیدانی تهران را با هزینه شخصی خودم به مسابقات اعزام کرده‌ام و حالا این طور مزدش را می‌دهند. حالا متوجه می‌شوم که اشتباه کردم به دوومیدانی‌ آمدم و نمی دانستم مزد زحماتم این می‌شود که یک شخص مدارک مرا قلابی محسوب کند. مگر می‌خواهند مرا استخدام کنند که مدارک مربیگری‌ام را تقلبی حساب می‌کنند؟

گلستانی عنوان کرد: از چندین کشور حوزه خلیج فارس پیشنهاد همکاری داشتم و بسیاری از قهرمانان و مربیان از شاگردان من بوده‌اند و نمی‌دانم باید با این اتهامات چه کار کنم.


ویدیو مرتبط :
میدانی دیوانه کیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرفی : قلعه نویی به دستیارم گفت... من هم گفتم تو که سر دسته شانی!/ این عاقبت«خان» صدا کردنش است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شرفی : قلعه نویی به دستیارم گفت... من هم گفتم تو که سر دسته شانی!/ این عاقبت«خان» صدا کردنش است

لیگ برتر - اصغر شرفی می گوید خودش را حسابی کنترل کرده که درگیری کلامی اش با قلعه نویی ، فیزیکی نشود.

 

سرمربی تیم مس سرچشمه در گفت و گو با خبرآنلاین درباره اتفاقات پایان بازی با تراکتورسازی و حاشیه های مربوط به درگیری مربیان دو تیم می گوید:« فکر کنم خودتان تصاویر را از تلویزیون دیده باشید و بتوانید صحنه ها را لب خوانی کنید چون اگر تصاویر را ببینید ، متوجه می شوید که چه جملاتی را به کار بردند که این اتفاقات افتاد.»

 

سرمربی تیم سقوط کرده مس سرچشمه در ادامه می گوید:« وقتی داور سوت را زد ، قلعه نویی سمت ما آمد و ما هم رفتیم برای اینکه به هم خسته نباشید بگوییم که یکدفعه دیدم به من گفت شما که سرهنگ قدیمی هستی برایت خوب نیست این لجن ها دورت باشند. داشت دستیارانم را می گفت. این حرفش برای ما گران تمام شد. من هم گفتم تو این سال های اخیر که این چیزها در فوتبال باب شده که من اصلا مربی نبودم. شماها خودتان بودید. او هم یکی از خود شما بوده ، تازه تو خودت که سر دسته همه این ها هستی.»

 

شرفی که هنوز هم عصبانی است می گوید:« حالا که چی واقعا؟ ما باید می رفتیم تو زمین از آقا گل می خوردیم تا لجن نباشیم. او می تواند به فوتبال مان گیر بدهد و بگوید کثیف بازی کردید ، دفاعی بودید یا هر چیزی اما نمی تواند به همکاران من بگوید لجن ، من هم وقتی دیدم این طوری است جوابش را دادم و گفتم تو خودت سردسته این هایی . مشکل فوتبال ما از جایی شروع شد که الکی یکسری را بیش از اندازه بزرگ کردیم. وقتی خان صدایش می کنی ، باید انتظار همین چیزها را هم داشته باشی. همین اطرافیان من که او لجن صدایش کرده بود در وسط دعوا هم مدام امیرخان صدایش می کردند. راستش خیلی خودم را کنترل کردم که کار به جاهای باریک نکشد.»/خبرآنلاین