اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سریع‌ ترین اینترنت خانگی جهان


ک شرکت ISP ژاپنی که سونی پشت آن قرار دارد، سرویس اینترنتی جدیدی را با فناوری فیبر نوری عرضه کرده که سرعت دانلود آن ۲ گیگابیت در ثانیه است.

نارنجی: یک شرکت ISP ژاپنی که سونی پشت آن قرار دارد، سرویس اینترنتی جدیدی را با فناوری فیبر نوری عرضه کرده که سرعت دانلود آن ۲ گیگابیت در ثانیه است.

به این شکل لقب سریع‌ترین سرویس اینترنت خانگی جهان را به خود اختصاص می‌دهد.

نام این سرویس Nuro گذاشته شده و برای خانه‌ها و مشاغل کوچک در توکیو و ۶ حوزه پیرامون آن در دسترس است. سرعت آپلود اندکی پایین‌تر از سرعت دانلود و معادل ۱ گیگابیت بر ثانیه است ولی هنوز سریع‌تر اکثر سرویس‌هایی است که در دنیا ارائه می‌شود.

برای اینکه مقایسه‌ای داشته باشیم سرویس گوگل فیبر سرعت دانلودی برابر با ۱ گیگابیت در ثانیه را ارائه می‌کند -که البته خود این هم نزدیک ۱۰۰ برابر سریع تر از میانگین سرعت اینترنت خانگی در دنیا است.

سرویس Nuro با یک قرارداد ۲ ساله، ماهی ۵۱ دلار حق اشتراک دارد و البته هزینه نصب آن هم حدود ۵۳۵ دلار است. شما اگر یک اینترنت ۲ گیگابیتی در خانه یا محل کار داشتید، اولین چیزی که دانلود می کردید چه بود؟


ویدیو مرتبط :
سریع ترین اینترنت خانگی جهان با سرعت 2 گیگابیت بر ثانیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریع‌ترین خودروهای جهان +عکس


از جگوار 1949/1338 با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت تا هنسی‌ونوم جی.تی با سرعت 435 کیلومتر بر ساعت، سریع‌ترین خودروهای هفت دهه اخیر را یک‌جا تماشا کنید.