اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سریع‌ترین تابوت دنیا! +عکس



سریع‌ترین تابوت دنیا! +عکس

مسیحیان و پیروان برخی از ادیان مردگان خود را درون تابوت گذاشته و دفن میکنند. این کار برای آن ها نشانه ای از احترام به مردگان است و به تابوت احترام می گذارند.

با اینکه تابوت از احترام خاصی میان مسیحیان برخوردار است اما گاهی شوخی هایی هم با آن می شود که از جمله آن می توانیم به ساخت خودروی تابوتی اشاره کنیم.

"رابرت مداکس" یک طراح و سازنده خودرو است که این روزها تابتوی را تبدیل به خودروی جت کرده است و در خیابان ها جلب توجه میکند. البته این خودرو غیر قانونی تردد میکند و مجوز ندارد.

طراحی سریع ترین تابوت ها,طراحی خودرو با موتور جت


این طراح خودروی خود را مجهز به دو موتور جت با قدرت بالا کرده است که میتوانند 0تا100 کیلومتر را در کمتر از 9 ثانیه طی کند و همین لقب سریع ترین تابوت را برای آن به همراه داشته است.

این طراح پیش از این اسکیت برد خود را مجهز به موتور جت کرده بود و رکوردی را نیز در این بخش به ثبت رسانده بود. او قصد دارد خودروی تابوتی اش را ثبت قانونی کند.

 

طراحی سریع ترین تابوت ها,طراحی خودرو با موتور جت

 

طراحی سریع ترین تابوت ها,طراحی خودرو با موتور جت

 

yjc.ir


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از زمان باز شدن تابوت فرعون و همسرانش و فرزندا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریع‌ترین ترن هوایی‌های دنیا +عکس



 اسم ترن هوایی که می آید قلب آدم به تپش می افتد. سرعت، ترس و هیجان بارزترین ویژگی های رولرکوسترها هستند. این تفریح برای هیجان دوست هایی مناسب است که آدرنالین خونشان پایین آمده است. پارک ارم ما هم ترن هوایی بی‌بخاری دارد که خیلی کم باعث هیجان زدگی می شود. اما در دنیا ترن هوایی های بزرگ و پرسرعتی وجود دارند که واقعا دل شیر می خواهد سوار آنها شدن.

برای آشنایی با سریع ترین رولر کوسترهای جهان با ما همراه باشید.

Millennium Force
بالاترین سرعت: 150 کیلومتر در ساعت

 سریع‌ترین ترن هوایی‌های دنیا,گردشگری

  ترن هوایی Millennium Force در پارک سرو اوهایو، سریع ترین ترن هوایی دنیا نیست. اما طرفداران بسیاری دارد و در طول سه سال گذشته به عنوان یکی از بهترن ترن هوایی های فلزی دنیا شناخته شده است.

اژدهای فلزی 2000
بالاترین سرعت: 153 کیلومتر در ساعت

 

سریع‌ترین ترن هوایی‌های دنیا,گردشگری

 رولر کوستر Steel Dragon وقتی در سال 2000 میلادی گشایش یافت، سریع ترین ترن هوایی دنیا بود. تا سه سال آینده نیز این لقب را با خود داشت اما ترن های دیگری در دنیا ساخته شدند و این ترن هوایی به رتبه ششم دنیا رسید. اما اژدهای فلزی همچنان با داشتن 1.5 مایل ریل، همچنان بلندترین رولر کوستر دنیا است. این دستگاه امنیت بسیار بالایی دارد اما در سال 2003 میلادی، چرخ های ترن از هم باز شدند و یک مرد داخل استخر افتاد و ران پایش شکست.

سوپرمن: فرار از کریپتون
بالاترین سرعت: 161 کیلومتر در ساعت

 سریع‌ترین ترن هوایی‌های دنیا,گردشگری

 این ترن هوایی رتبه پنجمین ترن هوایی پرسرعت دنیا را دارد. این ترن هوایی نسخه بسیار ترسناک اسکیت هوایی پارک ارم خودمان است. به این ترتیب که کابلی ترن را از عقب با سرعت 161 کیلومتر در ساعت تا ارتفاع 122 متری  بالا می کشد و سپس آنها را رها می کند تا به زمین بازگردد. مسافرهای این ترن حدود 6.5 ثانیه هیجان و ترس زیاد را تجربه می کنند.

Dodonpa
 بالاترین سرعت: 172 کیلومتر در ساعت

 سریع‌ترین ترن هوایی‌های دنیا,گردشگری

 این ترن هوایی بسیار عظیم در پارک ملی ژاپن در جوار کوه فوجی قرار دارد و چهارمین رولر کوستر پرسرعت دنیا شناخته می شود.


Thrill Dragster
بالاترین سرعت: 193 کیلومتر در ساعت

 سریع‌ترین ترن هوایی‌های دنیا,گردشگری

 این ترن در سال 2003 میلادی در جنگل سرو در ساحل رودخانه Erie ساخته شده است. این ترن در عرض کمتر از 4 ثانیه به سرعت 193 کیلومتر در ساعت می رسد و همه مدت حرکت این ترن فقط 17 ثانیه است. شاید به نظر کم باشد اما به قدری هیجان انگیز است که آن بالا کم بودن آن را احساس نمی کنید.

Kingda Ka
بالاترین سرعت: 206 کیلومتر در ساعت

 سریع‌ترین ترن هوایی‌های دنیا,گردشگری

 این رولر کوستر عظیم و ترسناک در نیوجرسی قرار دارد و دومین ترن هوایی پرسرعت دنیا است. بعلاوه، Kingda Ka، بلندترین ترن هوایی دنیا نیز هست و پر شیب ترین ریل را دارد.

Formula Rossa
بالاترین سرعت: 240 کیلومتر در ساعت

 سریع‌ترین ترن هوایی‌های دنیا,گردشگری

 رتبه یک پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا برای Formula Rossa است. نام این ترن به گونه ای است که تصور می کنید برای ایتالیا است. اما این ترن هوایی در پارک فراری در ابوظبی امارات قرار دارد و در سال 2010 میلادی گشایش یافته است. بالاترین سرعت این ترن 240 کیلومتر در ساعت است که واقعا وحشتناک به نظر می رسد.  قدرت این ترن مساوی با 20800 اسب بخار است.

منبع:artarinha.ir