اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سریال پایتخت سینمایی می شود


این روزها صحبت از مجموعه سوم «پایتخت» زیاد است.

روزنامه تماشا: این روزها صحبت از مجموعه سوم «پایتخت» زیاد است. الهام غفوری در گفتگو با برنا در موردساخت سری جدید این مجموعه گفت: «با اینکه صحبت های ابتدایی در مورد ساخت سری جدید «پایتخت» شده است اما چون هنوز چیزی در مورد آن قطعی نشده است نمی توانم درباره آن اظهارنظر خاصی بکنم.

اگر مشکل خاصی رخ ندهد تا 10 روز آینده طی مذاکراتی که با مسئولان صداوسیما داریم در این مورد تصمیم گیری می کنیم. صحبت ها در این مورد صرفا در حد حرف است و ما فقط در حد یک ایده به این موضوع فکر کردیم ولی اگر بازتاب های خوبی در این مورد بگیریم این امکان وجود دارد که «پایتخت» را سینمایی کنیم.

سریال پایتخت سینمایی می شود

 اگر در مورد ساخت این اثر به توافق برسیم بعید به نظر می رسد که به ترکیب بازیگران اصلی پایتخت دست بزنیم و از همان دوستان خواهش می کنیم که در نقش خودشان حضور پیدا کنند. قصه این اثر به احتمال زیاد در خارج از کشور می گذرد و ما به کامیون ارسطو شکل ترانزیت می دهیم تا از این طریق فضای جدیدی را تجربه کنیم.»

این تهیه کننده در مورد علت عدم همکاری اش در سریال «بچه های نسبتا بد» ساخته سیروس مقدم همسرش گفت: «بعد از اتفاقی که برای دو تن از عوامل سریال پایتخت افتاد ترجیح دادم مدتی را به آنها رسیدگی کنم تا حالشان بهتر شود،البته جای شکر داردکه حال این عزیزان رو به بهبود است به همین خاطر در این سریال با همسرم همکاری نکردم. در مورد زمان پخش این اثر به دلیل عدم همکاری ام با این پروژه اطلاعی ندارم و چون این روزها همسرم را همچنان به دلیل دغدغه های کاری نمی بینم در جریان زمان پخش این اثر قرار ندارم.»


ویدیو مرتبط :
سریال پایتخت ,بابا پنجعلی..خیلی خنده دار سریال ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت سینمایی «پایتخت» بعد از سریال رمضان



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

تاکنون چهار قسمت از سریال «پایتخت» ساخته شده است که از این تعداد سه مجموعه در نوروز پخش شد و سری آخر هم ماه رمضان روی آنتن رفت.

پس از اتمام پروژه رمضانی «علی‌البدل» که توسط عوامل «پایتخت» ساخته می‌شود، فیلم سینمایی «پایتخت» کلید خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، پس از مذاکرات و تفاهم‌هایی که بین عوامل سریال «پایتخت» و مسوولان صداوسیما انجام گرفت، قرار است پس از اتمام پروژه «علی‌البدل»، وارد فاز تولید فیلم سینمایی «پایتخت» شوند.

تاکنون چهار قسمت از سریال «پایتخت» ساخته شده است که از این تعداد سه مجموعه در نوروز پخش شد و سری آخر هم ماه رمضان روی آنتن رفت.

سریال «علی‌البدل» که از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان است، قرار است از شبکه اول سیما به روی آنتن برود.

در حال حاضر گروه سازنده سریال «علی‌البدل» در روستای اشتران شهر همدان مشغول تصویربرداری هستند و تاکنون تمام بازیگران اصلی جلو دوربین رفته‌اند؛ به طور کلی روستاهای شورین، اشتران و ورکانه لوکشن‌های اصلی این سریال هستند.

«علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حال تولید است و محسن تنابنده و خشایار الوند از گروه نویسندگان این مجموعه طنز هستند؛ آنچه در خلاصه داستان سریال جدید سیروس مقدم آمده به این شرح است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رأی نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

مهدی فخیم‌زاده، مهدی هاشمی، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبدالهی، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و ... از جمله بازیگران «علی‌البدل» هستند.

همچنین پیشتر الهام غفوری (تهیه‌کننده سریال «علی‌البدل») در گفت وگو با ایسنا درباره‌ی حساسیت‌هایی که در نگارش فیلمنامه سریال «علی‌البدل» مطرح است، تأکید کرده بود که فیلمنامه این مجموعه با حساسیت و وسواس خاصی نوشته می‌شود و پنج قسمت ابتدایی چندین بار زیر نظر آقای تنابنده بازنویسی شده است.