اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرگردانی 400 مسافر در پرواز تهران - مشهد


در حالی حدود ۲ ساعت از فرود پرواز شماره ۱۰۳۵ هواپیمایی ماهان در فرودگاه هاشمی‌نژاد می‌گذرد که به دلیل قفل شدن درب کارگو این هواپیما بار مسافران قابل تحویل به آنها نیست و ۴۵۰ مسافر این پرواز در فرودگاه سرگردان شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی حدود ۲ ساعت از فرود پرواز شماره ۱۰۳۵ هواپیمایی ماهان در فرودگاه هاشمی‌نژاد می‌گذرد که به دلیل قفل شدن درب کارگو این هواپیما بار مسافران قابل تحویل به آنها نیست و ۴۵۰ مسافر این پرواز در فرودگاه سرگردان شده‌اند.

یکی از مسافران پرواز شماره 1035 تهران-مشهد هواپیمایی ماهان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: ساعت یک ظهر امروز با یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 شرکت هواپیمایی ماهان از تهران به سمت مشهد پرواز داشتیم.

وی با بیان این‌که پس از نیم ساعت تاخیر پرواز انجام شد، ادامه داد: هواپیما حدود ساعت 14:40 دقیقه در فرودگاه هاشمی‌نژاد به زمین نشست اما از آن زمان تاکنون مسافران منتظر دریافت بارهای خود هستند.

این مسافر با بیان این‌که درب کارگو این هواپیما قفل شده و باز نمی‌شود، بیان کرد: مسئولان هواپیمایی ماهان به هیچ عنوان پاسخگوی مسافران نیست و به مردم می‌گویند بروید دو ساعت دیگر برگردید تا بارهایتان را تحویل دهیم.

وی با بیان این‌که هیچکدام از درب‌های این هواپیما باز نمی‌شد، بیان کرد: تکنسین‌ها و مهندسان پرواز به زور توانستند یکی از درب‌های هواپیما را برای خروج مسافران باز کنند، اما سایر درب‌های این هواپیما برقی بوده و قفل شده است.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر گفته می‌شود باید درب‌های این هواپیما را ببرند، گفت: 450 مسافر پرواز شماره 1035 هواپیمایی ماهان در فرودگاه سرگردان شده‌اند و مسئولان این ایرلاین هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهند.


ویدیو مرتبط :
‫اعتصاب کارکنان آلیتالیا؛ سرگردانی هزاران مسافر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرگردانی مسافران پرواز تهران به مشهد


پرواز تهران مشهد به شماره 468 شرکت ایران ایر از ساعت 19:50 تاکنون تاخیر داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان: پرواز شماره 468 شرکت ایران ایر از فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد تا اکنون با تاخیر 4 ساعته مواجه شده است.

بر این اساس، این پرواز طبق برنامه زمان بندی سایت فرودگاه باید ساعت 19:50 انجام می گرفته اما تا کنون مسافران در سالن انتظار سر گردان اند.

لازم به ذکر است ، اطلاعات پروازی فرودگاه مهرآباد ، وضعیت این پرواز در ساعت حدود 12 نیمه شب را در حال مسافرگیری ذکر می کند.