اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرگردانی 14 ساعته مسافران تهران – کرمان


پرواز تهران – کرمان که قرار بود ساعت 23 شب گذشته - سه‌شنبه - مسافران را به کرمان منتقل کند هنوز انجام نشده که دلیل این تاخیر، نرسیدن هواپیمای مورد نظر از جده به تهران عنوان شده است.

خبرگزاری ایسنا: پرواز تهران – کرمان که قرار بود ساعت 23 شب گذشته - سه‌شنبه - مسافران را به کرمان منتقل کند هنوز انجام نشده که دلیل این تاخیر، نرسیدن هواپیمای مورد نظر از جده به تهران عنوان شده است.

 پرواز 1053 متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان باید شب گذشته مسافران را به کرمان منتقل می کرد اما هنوز این پرواز انجام نشده و مسافران در فرودگاه مهرآباد سرگردان هستند.

علی باقری، یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار ایسنا گفت: مسئولان پرواز به ما اعلام کردند که شب گذشته در قالب پیامکی به مسافران اعلام کرده بودند که پرواز مورد نظر به دلیل مشکل در هواپیمای مورد نظر با تاخیر مواجه شده و از مسافران خواسته شده بود که ساعت 5 صبح در فرودگاه حاضر شوند.

وی افزود: این پیامک به نیمی از مسافران نرسیده بود و این در حالی است که بعد از این تاخیر زمانی که ساعت 5 صبح در فروگاه حاضر شدیم به ما اعلام شد که پرواز در ساعت 7 صبح صورت می‌گیرد.

این مسافر ادامه داد: بعد از اینکه وارد هواپیما شدیم حرکت هواپیما تا ساعت 8:15 به طول انجامید و به مسافران اعلام کردند به دلیل آغاز مراسم ارتحال امام و تعطیلی فرودگاه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر این پرواز به بعد از ساعت 12 ظهر منتقل می‌شود و از مسافران خواستند که از هواپیما خارج شوند.

وی تاکید کرد: برخی از مسافران از شهرستان به تهران آمده بودند و همین معطلی و تاخیر باعث سرگردانی و عصبانیت آنها شده است.

به گفته این مسافر در حال حاضر همه مسافران در فرودگاه مهرآباد سرگردان هستند و علاوه بر این، پرواز دیگر تهران - کرمان به شماره 1051 متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان قرار بود 7:35 صبح امروز انجام شود که این پرواز هم برقرار نشد.


ویدیو مرتبط :
تاخیر ۱۷ ساعته در پرواز نجف- تهران و اعتراض مسافران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرگردانی 17 ساعته مسافران ایرانی در بغداد!



اخبار,اخباراجتماعی,شرکتهای زیارتی

 
 اخبار اجتماعی - سرگردانی 17 ساعته مسافران ایرانی در بغداد!

مسافران ایرانی که با تاخیر پرواز 3414 شرکت ایران ایر مواجه شده‌اند از عصر شنبه در فرودگاه بغداد سرگردان شده و مسئولان زمان مشخصی را برای این پرواز مشخص نمی‌کنند.

به گزارش مهر، قرار بود پرواز شماره 3414 شرکت هواپیمایی ایران ایر مسافران یکی از شرکتهای زیارتی را عصر دیروز شنبه از مقصد فرودگاه بغداد به ایران منتقل کند اما با کنسل شدن این پرواز مسافران ایرانی در اطراف فرودگاه سرگردان شده‌اند و زمان مشخصی را برای رفع این مشخص نکرده‌اند.

نکته قابل توجه برخورد نه چندان مناسب مسئولان فرودگاه بغداد با این مسافران است به طوری‌که از مسافران خواسته اند سالن انتظار را ترک کنند و از حضور آنها در سالن فرودگاه جلوگیری شده است. در حال حاضر با گذشت نزدیک به 17 ساعت از لغو شدن این پرواز اما مسافران هنوز در انتظار تعیین زمان برگشت هستند.

گرمای هوای این روزهای بغداد و عدم همکاری مسئولان برای مشخص کردن پرواز جایگزین، موجب نارضایتی مسافران شده است اما همچنان مسئولان، زمان دقیق پرواز را اعلام نمی‌کنند.

یکی از مسافران در گفتگویی تلفنی با خبرنگار مهر گفت: پرواز شماره 3414 شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بود در ساعت 16 و 50 دقیقه به سمت ایران پرواز کند، در حال حاضر هنوز انجام نشده و مسافران این پرواز در فرودگاه بغداد سرگردان هستند.

سجاد مقدمی افزود: 255 مسافر این پرواز در فرودگاه بغداد سرگردان بوده و مسئولان زیارتی شمسا و شرکت هواپیمایی ایران ایر پاسخگو نیستند. وی با اشاره به برخورد نامناسب مسئولان فرودگاه بغداد از مسئولان خواست نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام کنند.

وی گفت: مسئولان زمان‌های مختلف را برای پرواز اعلام کرده اند و به رغم اعلام ساعات مختلف برای پرواز هنوز این امر محقق نشده است. به گفته مقدمی، برخی مسئولان فرودگاه بغداد نیز مانع از اقامت مسافران ایرانی در داخل ترمینال فرودگاه می‌شوند و آنها را مجبور به اقامت در بیرون از سالن انتظار فرودگاه کرده اند.

تا زمان ارسال این خبر، هنوز زمان قطعی برای پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام نشده است.
 
 حداکثر تا بیستم ژوئیه آینده به توافق نهایی دست یابند، هر چند مهلت توافق می‌تواند شش ماه بعد از این تاریخ تمدید شود.

وزیر امور خارجۀ آلمان در اظهارات امروزش گفته است که قرار است گفتگوهای جاری تا مهلت تعیین شده به نتیجه برسند، اما، نشانه ای هم در دست نیست که یکی از طرفین قصد داشته باشد از مهلت تعیین شده فراتر برود.
 اخباراجتماعی - مهر