اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرکرده متواری سرقت بانک ملی دستگیر شد/سارق مجروح در بیمارستان جان داد



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت بانک ملی

 

اخبار حوادث - سرکرده متواری سرقت بانک ملی دستگیر شد/سارق مجروح در بیمارستان جان داد

سرکرده باند سرقت که روز گذشته در جریان دستبرد به بانک ملی توانسته بود از چنگال قانون فرار کند، توسط ماموران انتظامی در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حدود ساعت 11 روز گذشته سه سارق مسلح وارد یکی از شعبات بانک ملی در بلوار فرامرز عباسی مشهد شدند.
 
سارقان جوان با تهدید مردم و کارمندان بانک با سلاح‌های گرم اقدام به سرقت 129 میلیون تومان وجه نقد کرده و سریعاً از محل متواری می‌شوند. 
 
براساس این گزارش سارقان مسلح زمانیکه از بانک خارج شدند به دو گروه یک نفره و دو نفره تقسیم می‌شوند و گروه تک نفره با موتورسیکلت و گروه دو نفره به همراه پولها توسط یک دستگاه خودروی پژو متواری می‌شوند.

پلیس که توانسته بود خودروی پژو را ردیابی کند به تعقیب خودرو  پرداخت و متهمان نیز با رویت ماموران اقدام به تیر اندازی کردند و قصد آسید زدن به ماموران انتظامی را داشتند.
 
در نهایت با تیراندازی‌های پی‌درپی در بزرگراه صد متری مشهد زیر پل میدان بار سپاد خودروی متهمان به جدول برخورد می‌کند و متوقف می‌شود و یکی از سارقان که مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفته بود به بیمارستان منتق می‌گردد.
 
همچنین در این تعقیب و گریز و درگیری یکی از مأموران انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفت که خوشبختانه به دلیل به تن داشتن جلیقه ضد گلوله دچار صدمه جدی نشد.

لازم به ذکر است ماموران از سارقان یک کلت کمری و از صندوق عقب خودرو 129 میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط کردند.
 
سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی مشهد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: کارآگاهان انتظامی مشهد پس از فعالیت فشرده خود موفق شدند در ساعات پایانی شب گذشته مخفیگاه سرکرده متواری این باند سرقت را شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتقال دهند.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی سارق مجروح نیز که جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده بود عصر روز گذشته به دلیل شدت جراحات جان خود را از  دست داد.
 
گفته می‌شود تیر پلیس به قفسه سینه این متهم متوفی برخورد کرده بود. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
لحظه سرقت از بانک ملت مشهد شعبه دانش آموز توسط دو سارق مسلح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مسلحانه از بانک ملی در مشهد/دو سارق بازداشت شدند



اخبار حوادث - سرقت مسلحانه از بانک ملی در مشهد/دو سارق بازداشت شدند

بانک ملی شعبه فرامرز مشهد توسط سارقان مسلح مورد دستبرد قرار گرفت.

سه سارق مسلح ظهر شنبه وارد بانک ملی شعبه فرامرز عباسی مشهد شده و با ایجاد رعب و وحشت بنا به گفته مسئولان شعبه توانستند 130 میلیون تومان وجه نقد را از این بانک به سرقت بردند.

با تلاش و حضور به موقع نیروی انتظامی در کمتر از چند ساعت دو سارق مسلح دستگیر شدند و پلیس هم اکنون به دنبال دستگیری سومین سارق است.

سردار بهمن امیری مقدم  فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی درباره جزییات این سرقت گفت: ساعت 11:40 امروز دستبرد مسلحانه به بانک ملی شعبه شهید فرامرز عباسی به پلیس اطلاع داده شد که بلافاصله چند تیم از ماموران یگان امداد انتظامی خود را به محل حادثه رساندند.

در جریان بررسی ها مشخص شد 3 سارق مسلح به بانک دستبرد زده و دو نفر از آنها با خودروی پژو پارس و نفر سوم با یک دستگاه موتورسیکلت از محل فرار کردند. ماموران به تعقیب خودروی پژو پرداخته و در 100 متری کمربندی مشهد سارقان به سوی ماموران تیراندازی کرده و یک گلوله به یکی از افسران اصابت کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه افسر پلیس جلیقه ضدگلوله به تن داشت و برای وی حادثه ناگواری رخ نداد. ماموران نیز به سوی سارقان تیراندازی کرده و راننده را هدف گلوله قرار دادند.

سردار امیری مقدم ادامه داد: پس از توقف خودرو در زیر پل ستاد دو متهم دستگیر و یکی از آنها به مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: بر اساس اعلام مسئولان بانک 129 میلیون تومان از سوی این دو سارق سرقت شده که وجوه سرقتی کشف و تحقیقات از سارقان مسلح آغاز شده است.

اخبار حوادث - مهر