اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرکرده داعش در سینا کشته شد


وزارت کشور مصر گزارش داد که یکی از سرکرده‌های داعش در صحرای سینا کشته شده است.

خبرگزاری فارس: وزارت کشور مصر گزارش داد که یکی از سرکرده‌های داعش در صحرای سینا کشته شده است.

وزارت کشور مصر اعلام کرده که یک سرکرده گروهک انصار بیت المقدس وابسته به داعش در سینا کشته شده است.

پایگاه خبری «النشره»، گزارش داده این فرد «اشرف الغرابلی» است که یکی از سرکرده‌های شاخص گروهک تروریستی داعش به شمار می‌رود.

منطقه سینا در مصر به پایگاه‌ گروهک‌های تروریستی تبدیل شده که تا کنون صدها عملیات خرابکاری انجام داده‌اند؛ در همین راستا ارتش مصر عملیات گسترده‌ای برای مقابله با آنها ترتیب داده‌اند.


ویدیو مرتبط :
عراق:1392/10/13:کشته شدن البغدادی سرکرده داعش-الرمادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون سرکرده داعش درکرکوک کشته شد



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

مشورای امنیت منطقه کردستان عراق از به هلاکت رسیدن معاون سرکرده گروه تروریستی داعش در کرکوک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، شورای امنیت منطقه کردستان عراق امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم وابسته به این شورا شب گذشته توانستند در عملیاتی علاء احمد العزاوی معاون سرکرده داعش در کرکوک را به هلاکت برسانند. این عملیات با پشتیبانی هواپیماهای جنگی ائتلاف بین المللی انجام شد.

در این بیانیه آمده است علاء احمد العزاوی معروف به ابو قاسم بر دو عملیات تروریستی در مقابل ساختمان استانداری اربیل در نوزدهم نوامبر دو هزار و چهارده و انفجار عینکاوا در هفدهم آوریل دو هزار و پانزده و همچنین چند عملیات تروریستی دیگر در کرکوک نظارت داشته است.

اخبار بین الملل - خبرگزاری صدا و سیما