اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرپرست وزارت ارتباطات منصوب شد


رییس جمهور در حکمی محمد حسن نامی را به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

خبرگزاری فارس: رییس جمهور در حکمی محمد حسن نامی را به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.
 
 رییس جمهور در حکمی محمد حسن نامی را به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدحسن نامی

نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزنده و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و براساس این حکم به عنوان «سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و بهره‌گیری از همکاری کارشناسان، مدیران و پرسنل خدوم آن وزارتخانه و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) در انجام این مأموریت خطیر موفق باشید.

محمود احمدی‌نژاد


ویدیو مرتبط :
دستاوردهای وزارت ارتباطات در شركت ارتباطات زیرساخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد


علی اصغر فانی با حکم رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

خبرگزاری مهر: علی اصغر فانی با حکم رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

علی اصغر فانی، مدیرکلی چندین دوره آموزش متوسطه آموزش و پرورش در دوره وزارت مظفر و اکرمی و همچنین مدیریت مناطق و مدیرکلی آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد. فانی دارای دکترای مدیریت بوده و در حال حاضر استاد دانشگاه تربیت مدرس است و در دولت نهم و قبل از روی کار آمدن فرشیدی، 70 روز سرپرست وزارت آموزش و پرورش بوده است.

پیش از این محمد علی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد که نتوانست رای اعتماد لازم را از مجلس شورای اسلامی بگیرد.

همچنین روز گذشته نام رحیم عبادی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش از سوی سایت های مختلف اعلام شده بود اما دفتر رئیس جمهور انتخاب این گزینه را تایید نکرد.