اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرنوشت مرگبار دو پسربچه8و12ساله به خاطر رانندگی با نیسان پدر



دو کودک بازیگوش که دور از چشم پدر، نیسان وی را سوار شده بودند با سقوط به دره حادثه مرگباری را رقم زدند.

 به  گزارش  ایران ؛بخشدار چاروسا گفت: بی احتیاطی پدر و بازیگوشی دو برادر خردسال با خودروی پدرشان، یکی از بچه‌ها را به کام مرگ فرستاد.


حیات‌الله پرواز افزود: این دو پسر بچه 12 و 8 ساله به دور از چشم والدین اقدام به روشن کردن وانت نیسان پدر خود که در بالای تپه نزدیک خانه پارک شده بود، کردند و به علت به حرکت درآمدن خودرو و سقوط آن به دره، یکی از پسرها کشته و دیگری زخمی شد.


وی بیان کرد: در این حادثه که در روستای دارگنجی بخش چاروسای کهگیلویه اتفاق افتاد، پسربچه 8 ساله در دم جان سپرد و برادرش بشدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.


پرواز اظهار کرد: براساس گزارش رئیس اورژانس قلعه رئیسی حال پسربچه 12ساله وخیم است.

 


ویدیو مرتبط :
سانحه مرگبار رانندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیراندازی مرگبار به خاطر جام جهانی فوتبال



 

 

تیراندازی مرگبار به خاطر جام جهانی فوتبال

 

یک پسر آمریکایی که به دنبال بحث بر سر بازی تیم مورد علاقه اش در جام جهانی فوتبال از کوره در رفته بود دو نفر از دوستانش را با شلیک گلوله کشت.



نخستین ساعات بامداد یکشنبه ، جنایت مسلحانه در یک خانه مجردی ، پلیس «دالاس» ایالت «تگزاس» را به قربانگاه کشاند.



در همین رابطه سخنگوی پلیس «دالاس» گفت : ماموران وقتی به خانه موردنظر رسیدند با پیکرهای خونین دو پسر ۱۷ و ۲۸ ساله رو به رو شدند.



پسر ۲۲ ساله ای به نام «جان» هم بر اثر برخورد گلوله به پایش به شدت زخمی شده بود که روانه بیمارستان شد.



کارآگاه «جراردو مونرال» اضافه کرد : تحقیق میدانی نشان می دهد این جنایت در بزم شبانه و به دنبال بحث بر سر بازی تیم های مورد علاقه مهمانان در جام جهانی فوتبال رقم خورد.



در آن بین «جان» که از کوره در رفته بود به سراغ خودروی خود رفت ، تپانچه به دست گرفت و دو نفر از دوستانش را به گلوله بست.



پسر عصیانگر بلافاصله با همان سلاح ، خودزنی کرد اما به یکی دیگر از مهمنان که در بحث فوتبالی دخالتی نداشت هیچ آسیبی نرساند.



وی بدون اشاره به این که دعوای پسران آمریکایی بر سر طرفداری از چه تیم هایی بوده است ادامه داد : تلاش پزشکان برای درمان «جان» ادامه دارد و این آدمکش پس از بهبودی در دادگاه «دالاس» محاکمه خواهد شد.


از زمان تیراندازی در مدرسه «کلمباین» در سال ۱۹۹۹ میلادی افزون بر ۱۳۰ فقره تیراندازی با تلفات زیاد یا خسارت فراوان مالی در خیابانها ، مدرسه ها و دانشگاه های آمریکا رقم خورده است.

از مهم ترین این جنایتها می توان به حمام خونی که سرگرد ندال - روانپزشک - چهاردهم آبان ۸۸ در پایگاه نظامی «فورت هود» تگزاس به پا کرد اشاره داشت.در آن جنایت ۱۳ نفر کشته و ۳۱ نظامی زخمی شدند.



کشتار در ساختمان مرکزی انجمن ویژه مهاجران آمریکا در شهر بینگهامتون - شمال نیویورک - نیز برای همیشه در حافظه تاریخ جنایی آمریکا ثبت شده است.«جیورلی وونگ» ۴۱ ساله که «لی پت» نیز نامیده می شد در این ساختمان دست به گروگانگیری مسلحانه زد.



او پس از دقایقی ، گروگانان را بی رحمانه به گلوله بست که در نتیجه ۱۳ نفر در دم جان سپردند و شماری زخمی شدند. همان موقع جانی ، تفنگش را روی شقیقه اش گذاشت و با شلیک یک گلوله خودکشی کرد.



همچنین سال ۲۰۰۷ میلادی در دانشگاه «ویرجینیا» حمام خونی به راه افتاد که ۳۳ نفر کشته شدند و همین مسئله ، بحث مبارزه با فروش قانونی و استفاده آزادانه از سلاح گرم را دوباره در ایالات متحده داغ کرد.


به گفته پلیس آمریکا ، بیش تر تیراندازی های مرگبار در این کشور طی دو سال اخیر به خاطر بحران اقتصادی ، فشارهای مالی و افزایش بیماری های خطرناک روان بوده است.



کارشناسان از شهروندانی که مشکلات روانی و افسردگی دارند خواسته اند از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنند.... / خبرگزاری ایسکانیوز