اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرنوشت مرموز پسر کوهنورد در دارآباد


با گذشت 46 روز از ناپدید شدن مرموز پسر کوهنورد در ارتفاعات دارآباد ، پلیس برای یافتن سرنوشت او از مرد کمک خواست.

خبرگزاری مهر: با گذشت 46 روز از ناپدید شدن مرموز پسر کوهنورد در ارتفاعات دارآباد ، پلیس برای یافتن سرنوشت او از مرد کمک خواست.

دوم مرداد امسال اعضای خانواده یک کوهنورد جوان به نام امیرعلی 20 ساله با مراجعه به کلانتری 101 تجریش اعلام کردند که "امیرعلی" ، یکم مرداد به قصد کوهنوردی از خانه خارج و دیگر مراجعه نداشته است  .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور شعبه پنجم دادیاری دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز رسیدگی به پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، کارآگاهان متوجه شدند که "امیرعلی" جوان ورزشکاری است که به صورت مستمر و هفتگی اقدام به کوهنوردی در مناطق کوهستانی شمال تهران کرده و یکن مرداد نیز ، طبق روال هر هفته و به قصد رفتن به منطقه دارآباد از خانه خارج اما دیگر بازنگشته است .

بلافاصله با توجه به احتمال وقوع حادثه در مناطق کوهستانی ، هماهنگی لازم با پلیس کوهستان ، هلال احمر و فدراسیون کوهنوردی انجام و عملیات امداد و نجات از طریق اعزام گشت هوایی هلال احمر و تیم های نجات پلیس کوهستان و فدراسیون کوهنوردی آغاز اما با گذشت 24 ساعت از آغاز عملیات ، هیچگونه اثری از امیرعلی در کوهستان دارآباد پیدا نشد .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه این خبر اعلام کرد : با وجود تمامی اقدامات پلیسی و عملیات های امداد – نجات صورت گرفته متأسفانه تاکنون هیچگونه اطلاعات و اخبار جدیدی در خصوص سرنوشت فقدانی به دست نیامده که در ادامه رسیدگی به پرونده دستور انتشار عکس فقدانی از سوی مقام قضایی صادر شد به همین خاطر از تمام شهروندان که اطلاعاتی در خصوص سرنوشت امیرعلی از زمان فقدان وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره های تماس 22292013 و 21868309 و یا مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان نیاوران – سه راه یاسر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .


ویدیو مرتبط :
مرگ پسر کوهنورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت مرموز پسر کوهنورد در ارتفاعات دارآباد



سرنوشت مرموز پسر کوهنورد در ارتفاعات دارآباد

با گذشت 46 روز از ناپدید شدن مرموز پسر کوهنورد در ارتفاعات دارآباد، پلیس برای یافتن سرنوشت او از مرد کمک خواست.

 دوم مرداد امسال اعضای خانواده یک کوهنورد جوان به نام امیرعلی 20 ساله با مراجعه به کلانتری 101 تجریش اعلام کردند که”امیرعلی"، یکم مرداد به قصد کوهنوردی از خانه خارج و دیگر مراجعه نداشته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع”فقدان افراد" و به دستور شعبه پنجم دادیاری دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

با آغاز رسیدگی به پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان متوجه شدند که”امیرعلی" جوان ورزشکاری است که به صورت مستمر و هفتگی اقدام به کوهنوردی در مناطق کوهستانی شمال تهران کرده و یکن مرداد نیز، طبق روال هر هفته و به قصد رفتن به منطقه دارآباد از خانه خارج اما دیگر بازنگشته است.

 

بلافاصله با توجه به احتمال وقوع حادثه در مناطق کوهستانی، هماهنگی لازم با پلیس کوهستان، هلال احمر و فدراسیون کوهنوردی انجام و عملیات امداد و نجات از طریق اعزام گشت هوایی هلال احمر و تیم‌های نجات پلیس کوهستان و فدراسیون کوهنوردی آغاز اما با گذشت 24 ساعت از آغاز عملیات، هیچگونه اثری از امیرعلی در کوهستان دارآباد پیدا نشد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه این خبر اعلام کرد: با وجود تمامی اقدامات پلیسی و عملیات‌های امداد – نجات صورت گرفته متأسفانه تاکنون هیچگونه اطلاعات و اخبار جدیدی در خصوص سرنوشت فقدانی به دست نیامده که در ادامه رسیدگی به پرونده دستور انتشار عکس فقدانی از سوی مقام قضایی صادر شد به همین خاطر از تمام شهروندان که اطلاعاتی در خصوص سرنوشت امیرعلی از زمان فقدان وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره‌های تماس 22292013 و 21868309 و یا مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان نیاوران – سه راه یاسر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند./ابتکار