اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرنوشت مرموز دختر ۵ ساله



 

سرنوشت مرموز دختر ۵ ساله

ادعای یك زن درباره ناپدید شدن دختــر ۵ ساله اش، به تشكیل پرونده جنجالی در دادگاه انجامید.

این زن كه ۴ سال قبل فرزند خردسالش را به مادرشوهرش سپرده بود، مدعی است دختر كوچولویش فروخته شده است.

به گزارش خبرنگار ما، اوایل پائیز امسال زن ۳۰ ساله ای به نام «سحر» به دادسرای ناحیه ۴ رسالت رفت و با تسلیم شكایت ادعای عجیبی مطرح كرد. وی با چشمان اشكبار به بازپرس گفت: «آقای قاضی شما را به خدا كمكم كنید و دختر ۵ ساله ام را به من برگردانید چرا كه مطمئنم «شیما»ی مرا فروخته اند»!

وی در حالی كه از همسر سابق و مادرشوهرش به اتهام كودك آزاری و فروش فرزندش شكایت داشت، ادامه داد: «چهار سال قبل به علت بیماری در یكی از بیمارستان های تهران بستری شدم. آن موقع دخترم «شیما»، یك ساله و شیرخواره بود.

بنابراین با دلتنگی و اندوه زیاد از مادرشوهرم خواستم مراقب دخترم باشد تا از بیمارستان مرخص شوم كه او هم پذیرفت.

با این حال مدتی بعد از بیمارستان مرخص شدم. اما افسوس كه شوهرم به بهانه های واهی و بی اساس بنای ناسازگاری گذاشت و با بیان این كه نمی خواهد بقیه عمرش را صرف مراقبت از زن بیمارش كند به زور طلاقم داد.

بنابراین ناخواسته از خانه بخت به خانه پدرم برگشتم و برای گرفتن حضانت دخترم، دادخواست دادم اما در جلسات رسیدگی به پرونده، هیچگاه همسر یا دخترم را ندیدم تا این كه پس از مدتها پیگیری، با حكم دادگاه، سرپرستی «شیما» تا هفت سالگی به من واگذار شد اما وقتی همراه مأمور كلانتری و دادورز اجرای احكام برای تحویل گرفتن بچه به خانه مادر شوهرم رفتیم او منكر تحویل گرفتن بچه شد و ادعا كرد در این چند سال شیما را ندیده و به طور كامل از او بی خبر است.»زن دلشكسته ادامه داد: همسر سابقم نیز حرف های مادرش را تكرار می كرد تا این كه از زبان یك آشنا شنیدم شوهرم در این سال ها بیكار بوده و به همین خاطر هم دختر كوچولویم را به زنی بلند قد و ناشناس فروخته است.

بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات شاكی، همسر سابق شاكی و مادرش را احضار كرد. «كریم» در دفاع از خود گفت: «همسرم دروغ می گوید چرا كه هنگام طلاق، تكلیف بچه را روشن كردیم و بچه نزد مادرش ماند.»مادر وی نیز منكر اظهارات عروس سابقش شد.

بدین ترتیب بازپرس دادسرای رسالت پس از بررسی های قضایی و به دلیل نبود دلایل كافی، قرار منع تعقیب متهمان را صادر كرد اما با اعتراض زن جوان پرونده در اختیار شعبه ۱۰۸۵ دادگاه عمومی تهران مستقر در مجتمع قضایی مدرس قرار گرفت و قاضی «حمید عبدالمنافی» رئیس دادگاه پس از بررسی مدارك موجود در پرونده، قرار صادره را نقض و دستور تحقیق از شهود را صادر كرد.

وی از بازپرس پرونده خواست تحقیقات كامل تا زمان پیدا شدن بچه و رفع ابهام ها را از طریق مأموران پلیس آگاهی پیگیری نماید... / روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
سرنوشت دختر 8 ساله ایرانی که در راه مهاجرت به استرالیا مادرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت مرموز دختر جوان تهرانی پس از خروج از محل کارش



اخبار ,اخبارحوادث ,مفقود شدن دختر تهرانی

اخبار حوادث - سرنوشت مرموز دختر جوان تهرانی پس از خروج از محل کارش

دخترم در یک شرکت تبلیغاتی و در زمینه طراحی، کار می کرد.

به گزارش آفتاب ماموران پلیس آگاهی پایتخت به دنبال ردپایی از دختری هستند که حدود یکسال پیش مفقود شده است و والدینش در نگرانی به سر می برند.

 

در 22 تیرماه سال گذشته، فردی با مراجعه به کلانتری 142 کن به مأموران اعلام کرد که دخترش در مسیر محل کار خود به سمت منزل ناپدید شده و دیگر هیچ خبری از وی ندارند که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

پدر هدی پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: دخترم هدی ( متولد 1365 ) در یک شرکت تبلیغاتی و در زمینه طراحی، در منطقه شهران و در نزدیکی محل سکونتمان مشغول به کار بود تا اینکه بنابر اظهارات همکارانش از محل کارش خارج، اما پس از آن به منزل مراجعه نداشته است.

 

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان در مرحله اول به بررسی سوابق بیمارستان‌ها، پزشکی قانونی و ... غرب تهران و در ادامه شهر تهران پرداخته، اما هیچگونه نشان و خبری از فقدانی بدست نیامد؛ تحقیقات صورت گرفته از اعضای خانواده و دوستان و همکاران فقدانی نیز حکایت از آن داشت که وی با هیچکدام از اعضای خانواده و یا دوستان و همکارانش اختلاف و یا مشکلی نداشته است. در ادامه بررسی بانک اطلاعات اجساد ناشناس نیز در دستور کار قرار گرفت اما در این خصوص نیز اخبار و اطلاعاتی مبنی بر شناسایی فقدانی بدست نیامد.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر گفت: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده، دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی قاضی صادر شده است، لذا از کلیه شهروندانی که اطلاعاتی در خصوص سرنوشت فقدانی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055511 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

اخبار حوادث - آفتاب