اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرنوشت تلخ دختر جوان در سقوط به کانال آب



اخبار حوادث - سرنوشت تلخ دختر جوان در سقوط به کانال آب

دختر جوان در حالی که برای رسیدن به محل کارش با عجله از خانه خارج شده بود گرفتار سرنوشت تلخی شد.

این حادثه هنگامی رخ داد که باران شدیدی در شهر رامسر باریدن گرفته و خیابان‌های شهر به زیر آب فرو رفته بود.

 

در حالی که دختر 34 ساله رامسری با سرعت در حال حرکت بود ناگهان زمین زیر پایش سست شد، قدم آخر در زندگی‌اش را در جایی گذاشت که فکر می‌کرد زمین سفت است. دختر جوان در برابر دیدگان رهگذران فریادی زده و به داخل کانال آب فرو غلتید.

بلافاصله اکیپ‌هایی از امدادگران آتش‌نشانی خود را به محل حادثه در محل کمربندی، پایین‌تر از مسجد امام رضا(ع) رسانده و عملیات برای به دست آوردن ردی از او آغاز شد اما شدت بارش، جریان حرکت آب در محل حادثه را شدت بخشیده بود به طوری که امکان تجسس با مشکلاتی روبه‌رو بود.

دقایق بسرعت می‌گذشت و هر لحظه احتمال زنده‌گیری قربانی حادثه رنگ می‌باخت. وقتی امید‌ها برای نجات او از بین رفت قسمت‌های مختلف خروجی آب کانال از سوی مسئولان شهری رامسر مسدود شد تا اینکه تلاش‌های آنها جواب داد و با گذشت دو ساعت از وقوع حادثه جسد دختر جوان در حالی که به ریشه درختی گیر کرده بود از آب بیرون آورده شد.

براساس این گزارش، قربانی حادثه «رقیه حلاجیان» نام داشت و 34 سال داشت.
وی کارشناس ارشد و کارمند نمایندگی دارایی چابکسر بود.

یکی از بستگان رقیه حلاجیان- قربانی حادثه-  که هنگام وقوع حادثه همراهش بود، در این باره می‌گفت:  دیدم که او به داخل کانال آب پرت شد، کاری از دستم بر نمی‌آمد. خیلی لحظات بدی بود، از اینکه برای نجات او نتوانسته بودم کاری کنم زجر می‌کشم. 

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
سقوط پورشه در کانال آب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت تلخ دختر جوان در باغ شیطانی


مردی که پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش، او را در شهریار ربوده و با انتقال به باغ متروکه، زندانی کرده بود، دستگیر شد.

مردی که پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش، او را در شهریار ربوده و با انتقال به باغ متروکه، زندانی کرده بود، دستگیر شد.

چندی پیش دختر جوانی به اداره پلیس آگاهی شهریار مراجعه و عنوان کرد خواستگار سابقش او را ربوده است. شاکی به پلیس گفت: هنگام رفتن به خانه‌مان، خواستگار سابقم به سمتم آمد و خواست با او همراه شوم. وقتی مقاومت کردم، کتکم زد.

 از مردم کمک خواستم اما او با چاقو رهگذران را نیز تهدید کرد تا از ما فاصله بگیرند. او چاقویی را زیر گلویم گرفت و کشان‌کشان مرا آن سوی خیابان به سمت خودرویی برد. راننده خودرو نیز با دیدن ما وحشت کرد اما مرد چاقو به دست به زور مرا روی صندلی عقب خودرو انداخت و با زدن ضربه چاقو به سر راننده، از او خواست حرکت کند.

شاکی ادامه داد: پس از طی مسافتی، خواستگار چاقو به دست از راننده خواست مقابل باغ متروکه‌ای در حومه شهر خودرو را متوقف کند. سپس هر دویمان را به شدت کتک زد و درون باغ زندانی کرد. خودش نیز با خودروی راننده از محل دور شد. ساعاتی بعد ماموران هنگام گشتزنی با شنیدن صدای کمک‌خواهی ما وارد باغ شده و نجاتمان دادند.

در پی این شکایت، مرد راننده نیز با احضار به پلیس آگاهی گفته‌های دختر جوان را تایید کرد. مرد راننده به پلیس گفت: روز حادثه مرد جوان به آژانس محل کارم آمد و خواست او و نامزدش را به مکان دیگری منتقل کنم. او به این بهانه دختر جوان را ربود و مرا نیز در باغ زندانی کرد.

 خودرویم را نیز چند محله پایین‌تر از باغ متروکه رها کرده بود. با اطلاعات به دست آمده از راننده آژانس و دختر جوان، دستور قضایی از سوی فلاح، دادیار شعبه 8 دادسرای شهریار برای دستگیری خواستگار آدم‌ربا صادر و روزهای پایانی هفته گذشته متهم فراری شناسایی و دستگیر شد.

متهم در بازجویی به پلیس گفت: چندی پیش به شاکی ـ دختر جوان ـ علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. اما او به خواستگاری من پاسخ منفی داد و دیگر حاضر به ملاقات با من نبود. وی افزود:

پس از تحقیق فراوان متوجه شدم، یکی از اقوام و برادر دختر مورد علاقه‌ام از من بدگویی و او را نسبت به من بدبین کرده‌اند. او در پی تحریک آنها با شکایت دروغین در دادسرا قصد دارد از من انتقام بگیرد تا مزاحم خانواده‌اش نشوم.

 مرد آدم‌ربا با قرار قانونی روانه زندان شد تا در مواجهه حضوری با راننده آژانس و دختر جوان ـ شاکی ـ قرار گیرد. تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.


منبع: جام جم