اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرنشینان پژو در آتش بی احتیاطی راننده زنده زنده سوختند



 

سرنشینان پژو در آتش بی احتیاطی راننده زنده زنده سوختند

 

رییس پلیس راه استان گیلان از مصدومیت سه تن و كشته شدن دو نفر دیگر بر اثر آتش سوزی ناشی از برخورد یك دستگاه پژو ۴۰۵ با سواری زانتیا خبرداد.

سرهنگ مجید جمشاد در تشریح جزئیات این خبر گفت: این حادثه به علت بی مبالاتی و تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پژو ۴۰۵ در «منطقه خانبلاغی» محور آستارا به اردبیل به وقوع پیوسته كه منجر به آتش سوزی خودرو و فوت دو نفر بر اثر سوختگی شده است.

رییس پلیس راه استان گیلان با بیان اینكه سواری پژو ۴۰۵ به دلیل تجاوز به چپ بصورت شاخ به شاخ با یک دستگاه سواری زانتیا برخورد كرده است، خاطرنشان كرد: بر اثر شدت ضربه، موتور خوردو ۴۰۵ آتش گرفت و راننده و سرنشین آن در میان آهن پاره ها گرفتار شدند و در آتش سوختند.

به گفته وی، سه سرنشین زانتیا نیز در این حادثه به شدت مجروح شدند و با كمك افراد حاضر در صحنه تصادف و نیروهای امدادی نجات پیدا كردند اما به علت شدت تصادف، هر دو خودرو در آتش سوختند.

جمشاد با اشاره به شرایط آب وهوایی استان گیلان و بارش باران به رانندگان توصیه كرد با دقت و توجه کافی و رعایت سرعت مطمئنه از سرعت، سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ پرهیز كنند چرا كه در روزهای بارانی به علت کاهش ضریب اصطحكاك بین سطح جاده و لاستیک ها هنگام استفاده از ترمز و عدم فرمان پذیری مناسب خودرو در جاده های لغزنده ارتکاب این تخلفات به حوادث دلخراش این چنینی ختم خواهد شد.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫کارگران دفن زباله زنده زنده در آتش سوختند!‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سی کودک کلمبیایی زنده در آتش سوختند(+عکس)



 اخبار حوادث - سی کودک کلمبیایی زنده در آتش سوختند

 بر اثر آتش گرفتن اتوبوسی در نزدیکی شهر فونداسیون واقع در شمال کلمبیا، حداقل 31 کودک زنده در آتش سوختند و 24 نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

 اخبار,اخبار حوادث,آتش گرفتن اتوبوس

 

به گزارش خبرآنلاین این اتوبوس که حامل کودکان یک تا هشت ساله بوده، در حوالی ظهر روز یکشنبه منفجر شده و کاملا منحدم شد.

یورو نیوز نوشت،اطلاعات زیادی درباره علت وقوع این حادثه منتشر نشده، ولی راننده این اتوبوس که از محل حادثه گریخته، در حالی که ظرفی حاوی بنزین در دست داشته مشاهده شده است.

اما پلیس کلمبیا، مشکل فنی را دلیل بروز این حادثه عنوان کرده است.
اخبار حوادث - خبر آنلاین