اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرنخ‌هایی از 3 زائر مفقودشده به‌دست آمد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرد: شواهد و سرنخ‌هایی از سه زائر مفقودشده در حادثه مکه به‌دست آمده است.

حمید محمدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی سرنخ‌های یافت‌شده از سه زائر گمشده‌ی ایرانی در حادثه روز جمعه مکه، اظهار کرد: پس از بررسی‌های زیاد و گفت‌وگو با همراهان آن سه زائر مشخص شد، متأسفانه آن‌ها دقیقا در محل و نقطه‌ی وقوع حادثه بودند، این نشان می‌دهد آن سه زن زائر مفقودشده جزو حادثه‌دیدگان سقوط جرثقیل هستند، ولی با این حال هنوز نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که آن‌ها جان باخته‌اند.

وی ادامه داد: از 11 زائر مفقودشده، یک زائر را در بیمارستان عربستان یافتیم که خوشبختانه حال عمومی‌اش خوب بود و هفت زائر دیگر جزو جان‌باختگان آن حادثه بودند. به این ترتیب، تعداد فوت‌شدگان ایرانی در آن حادثه، به هشت نفر رسیده است. تعداد حادثه‌دیدگان ایرانی به‌جز این، عدد دیگری نیست.

معاون سازمان حج و زیارت بیان کرد: گروه تجسس برای یافتن مفقودان در حال سرکشی به تمام بیمارستان‌های مکه است. اعضای این گروه بیمارستان‌ها را اتاق به اتاق بررسی می‌کنند. گروه تجسس که شامل نیروهای ستادی حج و زیارت، امدادگران و پزشکان هلال‌ احمر است، به سردخانه‌ها و محل نگهداری اجساد نیز سر زده‌اند و جست‌وجوی آن‌ها همچنان ادامه دارد. امیدواریم سه زائر مفقودشده را نهایتا تا فردا پیدا کنیم.

محمدی درباره‌ی مجروحان بستری‌شده در بیمارستان‌های سعودی نیز گفت: درمان آن‌ها ادامه دارد و تا این لحظه طبق نظر مرکز پزشکی حج و زیارت، دو زائر مصدوم به بیمارستان حج و زیارت در مکه انتقال داده شده‌اند و وضعیت بقیه مجروحان برای انتقال در حال بررسی است.

 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سرنخ واقعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناطق نوری:سرنخ مذاکره با آمریکا در دست رهبر است



مذاکره با آمریکا,ناطق نوری

ناطق‌نوری در مینودشت:
سرنخ مذاکره با آمریکا در دست رهبر است

مسئول دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره ایران با آمریکا عنوان کرد: سرنخ مذاکره با آمریکا دست رهبر معظم انقلاب است.

علی‎اکبر ناطق‎نوری در مراسم «قدرشناسی از ناطق نوری» با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد مینودشت، با بیان اینکه «دولت آقای روحانی از عنایات خفیه الهی بود»، اظهار داشت: هیچ تحلیل‌گری نمی‌توانست نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کند.

وی در خصوص سوابق دکتر روحانی تصریح کرد: روحانی اول کسی بود که برای امام خمینی(ره) لفظ امام را به کار برد.

رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت احمدی‎نژاد گفت: دولت نهم و دهم مقید به قانون و سند چشم‎انداز نبود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص درآمدهای دولت احمدی‎نژاد طی هشت سال گذشته خاطرنشان کرد:‌ پول نفتی که دولت قبل داشته برابر یا یشتر از پول نفت از زمان مظفرالدین شاه تا پایان دولت خاتمی بود.

ناطق‎نوری با اشاره به بحث‎های به وجود آمده در خصوص حضور وی در انتخابات مجلس آینده گفت: به عنوان سردسته اصلاح‌طلبان به میدان نخواهم آمد.

وی افزود: اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کردم رای داشتم اما عمر سیاسی من تمام شده است.

مسئول دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره ایران با آمریکا عنوان کرد: سرنخ مذاکره با آمریکا دست رهبر معظم انقلاب است.

/فارس