اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرمربی گینه: با ترکیب کامل نیامده‌ایم


سرمربی تیم ملی فوتبال گینه گفت: به دلیل مصدمیت چند تن از بازیکنان‌مان با ترکیب کامل به ایران نیامده‌ایم.

تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال گینه گفت: به دلیل مصدمیت چند تن از بازیکنان‌مان با ترکیب کامل به ایران نیامده‌ایم.

 میشل دوسویه پیش از تمرین تیمش در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی دوستانه مقابل ایران فرصتی برای انجام دیداری با تیمی خارج از آفریقا و فراقاره‌ای برای ما است.

وی در مورد میزان شناختش از تیم ایران خاطرنشان کرد: اطلاعات من راجع به تیم ایران شامل فیلم‌های ویدیویی است که دیده‌ام، ضمن اینکه ایران با صعود به جام جهانی نشان داده که ایده‌ها و پتانسیل زیادی داشته است و فردا هم بازی دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.

سرمربی گینه تصریح کرد: صعود ایران به جام جهانی مرا برای دیدن بازی‌ها و تمرینات این تیم علاقمندتر کرده است. ما برنامه‌های خود را مستمر ادامه می‌دهیم ضمن آنکه می‌دانیم ایران از بازیکنان جوان خود استفاده و در آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند. معتقدم دیدار با ایران، بازی خوبی خواهد شد.

دوسویه در مورد اینکه کدامیک از بازیکنان ایران را می‌شناسد، تصریح کرد: کاپیتان نکونام، دژاگه و قوچان‌نژاد را می‌شناسم.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی گینه با ترکیب کامل به ایران آمده‌ یا نه، یادآور شد: خیر. ما یک بازیکن مصدوم داریم 2 دفاع تیم ما هم نیستند، ضمن اینکه 5 بازیکن را هم به دلیل جراحت‌هایی‌ که در بازی‌های گذشته برایشان پیش آمده به همراه نیاورده‌ایم.


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از توافق کامل با منصوریان؛ استقلال دنبال سرمربی خارجی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

در حالی که سرمربی فصل پیش نفت تهران و استقلال به توافق رسیده اند، شنیدیم وی گزینه شماره یک استقلال نیست!

به گزارش رادنیوز، علیرضا منصوریان در پی نشست نیم ساعته اش با بهرام افشارزاده خود را سرمربی فصل آتی استقلال می نامد و مدیرعامل مجموعه آبی هم در وزارت ورزش اعلام کرده با منصوریان به توافق رسیده است اما یک منبع موثق خارج از ایران خبر داد منصوریان گزینه شماره یک استقلال نیست!

به گفته این شخص، باشگاه استقلال ابتدا دنبال همکاری با زلاتکو کرانچار بود اما وزارت ورزش اجازه این کار را به آبی ها نداد و حالا باشگاه دنبال جذب یک سرمربی خارجی دیگر است و تنها در صورتی که استقلالی ها تا دهم خرداد موفق به جذب سرمربی خارجی نشوند، با منصوریان قرارداد می بندند.

 

یک سرمربی ترک، یک سرمربی کروات و یک صربستانی مشهور گزینه های سرمربیگری استقلال هستند. شخصی که مدعی این خبر است، تاکید کرد مامور مذاکره با گزینه ترک باشگاه استقلال شده است!