اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرمربی سابق پرسپولیس در سپاهان


زلاتکو کرانچار سرمربی کروات و 54 ساله‌ای که سابقه هدایت پرسپولیس را هم در کارنامه دارد برای مذاکره با مسوولان باشگاه سپاهان وارد ایران شده است.

زلاتکو کرانچار سرمربی کروات و 54 ساله‌ای که سابقه هدایت پرسپولیس را هم در کارنامه دارد برای مذاکره با مسوولان باشگاه سپاهان وارد ایران شده است.




ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیسlعلی دایی سرمربی پرسپولیس شد؟!(فیلم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش گلر پرسپولیس به خبر تماس سرمربی سپاهان برای جذب او و یک سرخپوش دیگر



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی سپاهان

 

اخبار ورزشی - فرکی با شرف ترین مربی ایران است؛
واکنش گلر پرسپولیس به خبر تماس سرمربی سپاهان برای جذب او و یک سرخپوش دیگر

دروازه بان پرسپولیس گفت: «مگر من مدیر برنامه حقیقی هستم که درباره آینده اش با من تماس بگیرند.»

سوشا مکانی این روزها همراه با پرسپولیس در اردوی کیش است و دوران آماده سازی را سپری می کند.

مکانی درباره شایعه هایی که برای حسین فرکی به وجود آمده اظهار داشت: «عاقلانه نیست که درباره شایعات به وجود آمده حرف بزنم. فقط این را بگویم که همه ایران حسین فرکی را می شناسند.»

دروازه با پرسپولیس تاکید کرد: «او با شرف ترین و سالم ترین مربی ایران است و برای اینکه بازیکنی جذب کند نیازی به این کارها ندارد. فرکی استاد است و اگر بخواهم به او زنگ بزنم نیازی به اجازه ندارم. نه تنها من بلکه همه بازیکنان ایران می توانند به عنوان یک بزرگتر از حسین فرکی مشورت بگیرند.»

مکانی همچنین گفت: «ضمن اینکه باز هم می گویم مگر من مدیر برنامه حقیقی هستم که درباره آینده اش با من تماس بگیرند.»

امروز و در کیش، پرسپولیسی ها دو تیم شدند و والیبال بازی کردند. مکانی در این والیبال، هم تیمی درخشان بود. او در این خصوص گفت: «تیم محسن بنگرینا رو بردیم. حمید درخشان پاسور بود و من هم اسپک می زدم. درخشان خیلی خوب پاس می داد، حتی بهتر از سعید معروف!»

سوشا درباره شرایط پرسپولیس در اردوی کیش گفت: «شرایط مساعد است. تمرکز را گذاشته ایم روی کار خودمان. البته اگر اجازه بدهند و برایمان حاشیه نسازند.»
اخبار ورزشی - ورزش سه