اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرمربی ذوب آهن خیلی محترمانه برکنار شد!


نشست هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان در حالی امشب برگزار شد که در نهایت حاضران تصمیم به برکناری رسول کربکندی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه گرفتند.

خبرگزاری مهر: نشست هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان در حالی برگزار شد که در نهایت حاضران تصمیم به برکناری رسول کربکندی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه گرفتند.

نشست هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان عصر امروز با حضور محمد مهدی محمدرضایی ، داوود شیران، علی اکبر ابرقویی نژاد، مجید فیض بخشیان و خسرو ابراهیمی برگزار شد که حاضران با صدور بیانیه ای ضمن تشکر از زحمات رسول کربکندی به همکاری تیم فوتبال این باشگاه با این مربی پایان دادند.

متن این بیانیه که خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن آن را امضا کرده به شرح زیر است:

جناب آقای محمدرضا کربکندی با سلام و احترام

ذوب آهن نام بزرگی در ورزش ایران اسلامی است و این آوازه مرهون تلاش و کوشش مردان بزرگ است که در این راه روح و جان خویش را در کف اخلاص گذاشتند. بی شک و تردید نام جنابعالی در زمره این افراد بزرگ همیشه ماندنی خواهد بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان از این رهگذر از زحمات جنابعالی در طول حضورتان به عنوان سرمربی تشکر می کند اما از آنجایی که در 11 بازی گذشته خواسته های به حق پرسنل زحمتکش ذوب آهن، هواداران محترم و مردم ورزش دوست اصفهان محقق نشد، هیئت مدیره تصمیم به تغییر در این مسئولیت گرفت.

این باشگاه برای شما و خانواده محترمتان توفیق و سربلندی در همه امور را آرزومند است.

تیم فوتبال ذوب آهن که در 5 هفته نخست لیگ برتر 5 شکست متوالی را بدست آورد در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشت و با کسب 10 امتیاز از قعر جدول به رده پانزدهم صعود کرد اما امشب با تصمیم هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به سرمربی گری کربکندی در این تیم پایان داده شد.


ویدیو مرتبط :
سرمربی قرمزپوشان برکنار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی ذوب‌آهن: ابراهیم‌زاده هستم نه منصورزاده



 

 

سرمربی ذوب‌آهن: ابراهیم‌زاده هستم نه منصورزاده

 

سرمربی تیم ذوب‌‌آهن از خبرنگاران عرب خواست نام او را درست اعلام کنند.

منصور ابراهیم‌زاده در پایان نشست خبری دیدار تیم‌های الشباب عربستان و ذوب‌آهن اصفهان خطاب به خبرنگاران عربی گفت: نام صحیح من منصور ابراهیم‌زاده است نه منصورزاده از شما خواهش می‌کنم از این به بعد نام صحیح من را در روزنامه‌ها منتشر کنید.

در این نشست خبری که تنها 7 خبرنگار حضور داشتند 4 نفر آنان ایرانی بودند.

*ایگور کاسترو مهاجم برزیلی ذوب‌آهن و تاوارز بازیکن بزریلی الشباب بعد از اتمام مسابقه و در حالی که هر دو تیم به رختکن رفته بودند دقایقی را در زمین باقی ماندند و با هم صحبت کردند.

*کاروان ذوب‌آهن اصفهان ساعت 16 فردا وارد ابوظبی می‌شود و بعد از رسیدن به این شهر،‌ ساعت 18:50 تا یک بامداد در فرودگاه ابوظبی منتظر می‌ماند و سپس به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

ذوبی‌ها حدود ساعت 4 به تهران می‌رسند و با اولین پرواز در ساعت 7:30 راهی اصفهان خواهند شد.

این تیم یکشنبه با شاهین بوشهر در لیگ برتر بازی دارد.