اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرمربی دورتموند، جانشین خلف سر الکس


منچستر یونایتد نام یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند را در بالای لیست جانشینان سرالکس فرگوسن قرار دارد.

روزنامه تماشا: منچستر یونایتد نام یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند را در بالای لیست جانشینان سرالکس فرگوسن قرار دارد. به گزارش روزنامه انگلیسی «میرر»، سران یونایتد از عملکرد کلوپ در دورتموند به شدت به وجد آمده اند و او را بهترین گزینه برای روزی که فرگی کنار بکشد می دانند.

درخشش کلوپ از 2 سال پیش شروع شد که دورتموند را به دو قهرمانی در بوندس لیگا رساند و امسال، در سومین سال رویارویی او در دورتموند، تیمش را با پیروزی خارق العاده بر رئال مادرید ژوزه مورینیو به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

«شیاطین سرخ» به خاطر اینکه هیچ وقت از زمان رفتن فرگوسن مطمئن نمی شوند هنوز اقدامی جدی برای جذب این مربی جوان آلمانی نکرده اند اما اینطورکه روزنامه «میرر» نوشته، مستقیما به او گفته اند که او مربی بعدی این تیم خواهد بود.

فرگوسن که اخیرا بیستمین قهرمانی منچستریونایتد را در لیگ برتر به دست آورده، تمایلی به کناره گیری ناگهانی ندارد و به شدت درگیر آماده کردن این تیم برای فصل آینده است و حتی دنبال نسل جدیدی برای «شیاطین سرخ» می گردد اما به هر روی کلوپ که از زمان حضورش روی نیمکت مربیگری ماینتس شاخصه هایش را نشان داده بود، بهترین فرد برای داشتن دفتر مربیگری در «اولدترافورد» قلمداد می شود.

کلوپ اولین گزینه جانشینی فرگی

یونایتد امیدوار است در مدتی که باید صبر کند تا فرگوسن کنار بکشد، کلوپ به تیم دیگری نرود. این بزرگترین مشکل مدیران این باشگاه در تابستان امسال است. آن هم در حالی که باشگاه های زیادی می خواهند کلوپ را به عنوان مربی خود ببینند. برای همین هم به او پیغام داده اند که منتظر بماند.

حتی فرگوسن هم کلوپ را در اندازه مربیگری منچستریونایتد می بیند. این مربی اسکاتلندی که بیش از ربع قرن است هدایت «شیاطین سرخ» را برعهده دارد حتی پیش از بازی رئال مادرید و دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش بینی کرده بود دورتموند قهرمان این بازی ها می شود.

تنها خبر خوب برای منچستری ها این است که کلوپ اخیرا گفته حتی اگر همه ستاره های دورتموند از این تیم بروند، سال آینده هم در این تیم می ماند و این یعنی آنها یک سال دیگر وقت دارند تا جانشین فرگوسن را معرفی کنند. اگر فرگوسن پایان فصل آینده به کناره گیری راضی شود.

تلاش فرگی برای بازگرداندن CR7

با رفتن مورینیو از مادرید در آستانه یک فروپاشی بزرگ قرار دارد و آخرین اخبار از رفتن کریستیانو رونالدو حکایت می کند. روزنامه اسپانیایی «ال موندو دپورتیوو» خبر داده رونالدو باز هم حاضر نشده با فلورنتینو پرس، رئیس رئال مادرید برای تمدید قرارداد مذاکره کند و به همین خاطر او به فروش ستاره اش در همین تابستان فکر می کند تا پول خوبی به جیب بزند اما چه کسی می تواند پول رونالدو را بپردازد؟ پاسخ این سوال را روزنامه انگلیسی «سان» داده است؛ منچستریونایتد قرار است غیر از پرداخت پولی کلان به رئال مادرید برای بازگرداندن ستاره شماره 7 شان به «اولدترافورد»، خاویر ارناندس را هم به رئال بدهند.

 به گزارش روزنامه «سان» یونایتد قبلا تلاش کرده بود با پرداخت 65 میلیون پوند به رئال مادرید و دان نانی به این تیم، مادریدی ها را به فروش رونالدو وسوسه کنند اما رئالی هات به هرحال دنبال چیچاریتو بودند و می خواستند 25 میلیون پوند هم برای او بپردازند و حالا که منچستریونایتدی ها این را می دانند، می خواهند از او برای گرفتن رونالدو استفاده کنند اما اینطور که روزنامه «سان» نوشته، از آنجایی که قیمت واقعی رونالدو 92 میلیون پوند است، «شیاطین سرخ» باید 67 میلیون پوند به اضافه چیچاریتو به رئال بدهند که در این صورت فرگوسن دیگر پول کافی برای خرید یک مهاجم از بین روبرت لواندوفسکی و رادامل فالکائو را نخواهد داشت.

رونالدو البته به یک شرط در رئال مادرید می ماند، آن هم این است که 15 میلیون یورو، حقوق خالص سالانه اش از رئال مادرید باشد. برای اینکه این اتفاق بیفتد پرس باید قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو در سال با رونالدو ببندد تا بعد از کسر مالیات، 15 میلیون یورو برای او بماند.


ویدیو مرتبط :
خشم یورگن کلوپ ((سرمربی دورتموند))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی دورتموند: بوندس لیگا برای ژاپنی ها بی معنا است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 

سرمربی دورتموند: بوندس لیگا برای ژاپنی ها بی معنا است

' یورگن كلوپ' سرمربی بورسیا دورتموند گفت ' شین جی كاگاوا' بازیكن ژاپنی این تیم قصد تمدید قرارداد ندارد آن هم به این دلیل كه بوندس لیگا برای مردم زادگاهش بی معنا است.

هنوز یك سال از قرارداد كاگاوا با دورتموند باقی است ولی او به رغم آنكه این تیم برای دومین سال پیاپی به قهرمانی بوندس لیگا رسیده حاضر به تمدید قرارداد خود با این باشگاه نیست.

كلوپ می گوید كه نمی تواند با فرهنگ ژاپن مقابله و با لیگ برتر انگلیس رقابت كند.

سرمربی 44 ساله دورتموند به زوددویچه سایتونگ گفت: نمی توانیم با فرهنگ ژاپن و دوران كودكی كاگاوا مقابله كنیم. درجایی كه تنها لیگ شناخته شده خارجی، لیگ برتر انگلیس است.

وی افزود: جایی كه شینجی به دنیا آمده ، لیگ ما معنایی ندارد ، تنها لیگ شناخته شده خارجی لیگ برتر انگلیس است. مسلم است كه شین جی در كشورش دچار مشكلاتی شد كه او را ناگزیر ساخته تصمیمی برخلاف تیم ما بگیرد.

كاگاوا در سال 2010 از ژاپن به دورتموند پیوست و اكنون یكی از گزینه های مد نظر منچستریونایتد برای نقل و انتقال تابستانی است./ایرنا