اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت گردنبند یک زن در برنامه زنده تلویزیونی +تصاویر



اخبار حوادث - سرقت گردنبند یک زن در برنامه زنده تلویزیونی +تصاویر

به یک زن برزیلی درست در حین مصاحبه تلویزیونی درباره میزان بالای جرایم در منطقه، دستبرد زده شد! 

این زن که نامش برده نشده است در مصاحبه ای درباره کمبود پلیس در روز شکایت می کرد که ناگهان یک دزد سعی در ربودن گردنبند طلای وی کرد. گرچه دزد موفق به ربودن گردنبند نشد ، ولی در حین تلاش، زنجیر نازک طلا را پاره کرد و به سمت ترافیک خیابان فرار کرد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت گردنبند

 
خبرنگار تلاش کرد تا دزد را بگیرد ولی دزد بسیار سریع تر از خبرنگار بود. مشهور است شهر ریو دوژانیرو برزیل میزان جرائم بسیار بالایی دارد. تنها در ماه آگوست سال گذشته 406 کشته در شهر و حومه آنجا وجود داشت و در سال پیش از آن نیز 40 درصد افزایش جرم برآورد شده بود. در همان ماه حدود 629 دزدی در وسایل نقلیه عمومی گزارش شده بود.

اخبار حوادث - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
به آب افتادن مجری زن در برنامه زنده تلویزیونی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صبحت‌‌های تکان دهنده مادرشوهر در برنامه زنده تلویزیونی + تصاویر



سرگذشت تلخ پسر بچه به روایت مادربزرگی که عروسش را به دلیل روا داشتن ظلم به نوه اش هرگز نمی‌بخشد، از طریق شبکه تلوزیونی در "دادلی" در غرب میدلندز برای اولین بار بازگو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،‌ مادر شیطان صفتی که برای ساکت نگه داشتن فرزندش از ماده مخدر متادون استفاده می‌کرد منجر به مرگ کودک دو ساله شد.

اخبار,اخبارحوادث, کودک آزاری


بنا بر این گزارش؛ " فنتون هوگان" دو ساله در ژوئیه 2013 پس از مصرف بیش از حد متادون در حالی فوت کرد که "کلی امری"34 ساله  برای ساکت نگه داشتن وی از این ماده مخدر استفاده می کرد.

"لین ولدن"52 ساله مادر بزرگ " فنتون هوگان" دو ساله در شبکه تلوزیونی در " دادلی" در غرب میدلندز برای اولین بار بازگو شد گفت که من هرگز نمی توانم عروسم را به دلیل جنایتی که بر نوه ام روا داشته ببخشم.

اخبار,اخبارحوادث, کودک آزاری

 

اخبار,اخبارحوادث, کودک آزاری


وی در این برنامه تلوزیونی که از عروس خود با عنوان "هیولا "یاد کرد ادامه داد: عروسم" کلی" از سن 17 سالگی مصرف مواد مخدر با هرویین را آغاز کرده بود پس از آشنا شدن با پسرم "مایکل هوگان"  ازدواج کرد.

مایکل که قبل از ازواج نمی دانست همسرش به هرویین اعتیاد دارد تغییر در رفتار و بسیاری از اختلاف ها را ناشی از اختلاف طبقاتی می‌دانست که این موضوع  با بالارفتن مقدار مصرف


اگر چه دوران جوانی "کلی امری" به دلیل بودن آنها در منطقه محروم" ندرتون" سوخته است اما دلیلی برای انتخاب مواد برای هیچ یک از ساکنین این منطقه وجود ندارد.

 فاش شدن مصرف مواد به دلیل بالا رفتن میزان مصرف "مایکل" را بر آن داشت تا برای بهبودی تلاش های خود را آغاز کند که البته تلاش من و پدر "مایکل" برای نجات وی بی نتیجه ماند.

به دنیا آمدن " فنتون هوگان" در ابتدا نور امیدی برای "کلی " و پسرم برای رهایی وی از مصرف مواد بود.

"کلی امری"  معتاد به مواد مخدر به اتهام قتل نفس در دادگاهی در غرب میدلندز برگزار شد به شش سال  زندان محکوم شد.

اخبار,اخبارحوادث, کودک آزاری


مرگ نوه ام در حالی رخ داد که "کلی " به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی قادربه درک آنچه در پیرامون خود می گذشت نبود و وقتی از گریه های بی پایان نوه ام به ستوه آمده بود او را با خوراندن متادون برای همیشه ساکت کرد.

وی در این برنامه تلوزیونی ادامه داد : "مایکل" که در آن لحظه برای تهیه شیر فقط چند دقیقه پسر و همسرش را تنها گذاشته بود پس از بازگشت از آرام خوابیدن فرزندش که لحظاتی پیش از گرسنگی بی تابی میکرد برخود لرزید و همسرش را بی هوش  درحالی یافت که شیشه خالی متادون را در دست داشت.

 تلاش مایکل برای احیای فرزندش پس از انتقال به بیمارستان بی نتیجه ماند و"کلی امری "به اتهام قتل نفس دستگیر شد.

ازدواج "مایکل" با همسرش در حالی صورت گرفت که من و پدرش با آن از همان ابتدا مخالف بودیم اما پس از ازدواج وی و  فاش شدن  اعتیاد همسرش از "مایکل" خواستار هم دردی  به جای درگیر شدن بودیم.

گزارش پزشک قانونی پس از انجام آزمایش  سم شناسی نشان داد که پسر کوچک از مسمومیت متادون فوت کرده است در حالی که تست در فولیکول های مو در نوه ام  نشان داد که پیشتر دست کم  دو بار به اجبار مصرف مواد مخدر داده شده بود.

من سعی کردم در سخت ترین  لحظات از وی در حالی که میدانستم مواد مصرف میکند حمایت کنم و این کار تنها به این دلیل بود که فکر می کردم وجود بچه در زندگی وی می تواند وی را در مسیر بهبودی قرار دهد.

این حادثه تلخ در حالی اتفاق افتاد که در ظاهر یک ماه از مصرف نکردن "کلی" می گذشت و متادون با دوز کمی جایگزین آن شده بود.

این برنامه تلوزیونی به دلیل پریشان حالی بیش از حد انتظار "لین ولدن"52  ساله مادر بزرگ " فنتون هوگان" ناتمام باقی ماند.

اخبار,اخبارحوادث, کودک آزاری


اخبار,اخبارحوادث, کودک آزاری

 اخبارحوادث  - باشگاه  خبر  نگاران