اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت کفش‌ مادریدی‌ها در رختکن آلیانس آره‌نا


دقایقی قبل از آغاز بازی شب گذشته بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد که 6 جفت کفش از بازیکنان رئال مادرید در رختکن این تیم به سرقت رفته است.

خبرگزاری فارس : دقایقی قبل از آغاز بازی شب گذشته بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد که 6 جفت کفش از بازیکنان رئال مادرید در رختکن این تیم به سرقت رفته است.
 
به نقل از مارکا اسپانیا، 6 جفت کفش از بازیکنان رئال مادرید که 3 جفت آن به رونالدو تعلق داشته دقایقی قبل از بازی مقابل بایرن مونیخ به سرقت رفت.

باشگاه رئال مادرید بلافاصله این موضوع را به ناظر بازی گزارش داد اما با پا درمیانی مقامات آلمانی قرار بر این شد که بازیکنان رئال مادرید این مسئله را فراموش کنند.

پلیس آلمان خبر سرقت کفش‌های بازیکنان رئال را تایید کرده اما هیچ خبری از بازداشت سارق در منابع اسپانیایی منتشر نشده است.


ویدیو مرتبط :
سرقت نا موفق از یک پلیس-دوربین02

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره خندان مسی و تمرین در آلیانس آره‌نا



مسی,ورزشگاه آلیانس آره‌نا


چهره خندان مسی و تمرین در آلیانس آره‌نا
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا روز گذشته در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به تمرین پرداخت تا آماده رویارویی با بایرن مونیخ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته لیونل مسی به همراه تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به تمرین پرداخت تا خود را آماده رویارویی با بایرن مونیخ کند.
مسی با چهره‌ای خندان که آثاری از مصدومیت در او دیده نمی‌شد در تمرین حضور داشت و به احتمال فراوان در دیدار مقابل باوارایی‌ها در ترکیب ثابت کاتالان‌ها قرار خواهد گرفت.
دیدار دو تیم ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه آلیانس آره‌نا برگزار می‌شود./فارس