اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت مسلحانه در زاهدان منجر به قتل شد



فرماندار زاهدان گفت: سرقت ملسلحانه در زاهدان به منظور اخاذی و کسب مال نامشروع منجر به قتل یکی از شهروندان در زاهدان شد.

عباسعلی ارجمندی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: اواخر شب گذشته در خیابان فرهاد زاهدان، عده ای افراد مسلح به منظور رعب و حشت برای پیش برد اهداف سرقت به یک فرد به نام محمد ظاهر. خ حمله کردند.

وی افزود: بر اساس این درگیری فرد با شلیک گلوله کشته می شود و  ضاربان با مشاهده این صحنه محل را ترک و متواری می شوند.

فرماندار زاهدان اضافه کرد:  فرار سارقان به سرانجام نرسید و آنان که با سرعت زیاد در حال تردد بودند در خیابان شهید باقری زاهدان کنترل ماشین را از دست داده و به تیر چراغ برق برخورد می کنند.

وی یاد آور شد: پس از تصادف، ضاربان محل را ترک کرده و تلاش برای دستگیری این افراد ادامه داد.

ارجمندی تاکید کرد: بر اساس گزارش های اولیه نیروی انتظامی این درگیری از نوع خانوادگی بوده که در لقای سرقت مسلحانه ایجاد و شکل گرفت و به زودی پس از تکمیل تحقیقات، اطلاع رسانی کامل در این زمینه انجام می شود.
اخبار حوادث - مهر

 


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه + قتل مالک و کارمند داروخانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاملان اصلی جرائم خشن چابهار دستگیر شدند/اعتراف به قتل حین سرقت مسلحانه



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - عاملان اصلی جرائم خشن چابهار دستگیر شدند/اعتراف به قتل حین سرقت مسلحانه

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان 3 شرور مسلح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی چابهار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به وقوع چند مورد جرائم خشن در سطح شهرستان چابهار از سوی مجموعه واحدها و پلیس های تخصصی استان این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
سرهنگ کاظمی افزود: بر اساس تحقیقات پلیس مشخص شد سه شرور مسلح که از عاملان اصلی جرائم خشن در سطح استان بودند، در یکی از روستا های اطراف شهر مخفی شده اند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس آگاهی مخفیگاه متهمان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در چندین عملیات پلیسی این سه شرور دستگیر و تعدادی سلاح و مهمات ار آنان کشف و ضبط شد.
 
گفتنی است، در تحقیقات انجام شده توسط پلیس، متهمان به اعمال مجرمانه خود و یک مورد قتل مسلحانه در حین c در شهرستان ایرانشهر اعتراف کردند.  
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران