اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی +عکس


پلیس آگاهی تهران بزرگ، تصاویر سرقت مسلحانه طلافروشی خانی آباد را منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران:  پلیس آگاهی تهران بزرگ، تصاویر سرقت مسلحانه طلافروشی خانی آباد را منتشر کرد.

چندی پیش چهار سارق مسلح به طلافروشی روبروی مسجد چهارده معصوم خانی آباد حمله کردند و با تیراندازی مکرر باعث رعب و وحشت شده بودند.

این افراد توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند و امروز نیز تصاویر این سرقت هولناک توسط باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرد.

سرقت مسلحانه از طلافروشی خانی آباد + عکس

سرقت مسلحانه از طلافروشی خانی آباد + عکس

سرقت مسلحانه از طلافروشی خانی آباد + عکس

سرقت مسلحانه از طلافروشی خانی آباد + عکس

سرقت مسلحانه از طلافروشی خانی آباد + عکسسرقت مسلحانه از طلافروشی خانی آباد + عکس

سرقت مسلحانه از طلافروشی خانی آباد + عکس



ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه ی طلافروشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در مشهد/عکس



فرمانده انتظامی مشهد از سرقت مسلحانه یک طلافروشی در مشهد خبر داد.

 «حجت نیک‌مرام» اظهار کرد: «ساعت 21:25 شب گذشته چهار جوان موتورسوار با دو دستگاه موتورسیکلت مقابل طلافروشی واقع در محدوده چهارراه میدان بار توحید مشهد توقف کرده‌ و دو موتورسوار که کلاه کاسکت به سر داشته‌اند هنگام تعطیلی طلافروشی وارد مغازه شده و با تهدید اسلحه اقدام به سرقت مقادیری طلا کرده‌اند.»


«فارس» به نقل از نیک‌مرام نوشت: «سارقان بدون تیراندازی از محل گریخته‌اند و با گزارش این سرقت مسلحانه به فوریت‌های پلیسی 110 تیم‌های گشت و عملیات کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد در کمتر از چهار دقیقه خود را به محل رساندند.»


وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه برابر اعلام مالک طلافروشی مشخص شد سارقان مقدار تقریبی چهار کیلوگرم طلا به سرقت برده‌اند، خاطرنشان کرد: «تیم‌های ویژه‌ای برای پیگیری این پرونده با توجه به سرنخ‌های موجود در پلیس مشهد تشکیل شد و کارآگاهان خراسان رضوی نیز تحقیقات علمی این پرونده را آغاز کرده‌اند.»


نیک‌مرام اضافه کرد: «با دستور مقام قضایی پرونده برای این سرقت پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و بررسی بیشتر تا شناسایی و دستگیری سارقان مسلح به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ارجاع شد، که اطلاعات بیشتر از مراحل رسیدگی به پرونده سرقت متعاقبا به اطلاع شهروندان می‌رسد.»

 

اخبار,اخبار حوادث , سرقت

 

اخبار حوادث - خبرآنلاین