اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت مسلحانه از یک بانک در خمینی‌شهر/ یک نفر کشته شد‌



در این حادثه بر اثر تیراندازی سارقان، یک نفر از کارمندان بانک و یک نفر از مشتریان مجروح شدند و یک مشتری بانک نیز به قتل رسید‌.

فرمانده انتظامی ‌خمینی‌شهر گفت: تلاش برای دستگیری دو سارق مسلح که هفته گذشته بانکی را در این شهرستان ‌سرقت کردند، همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ خسرو احمدی اظهار کرد: پرونده این سرقت در پلیس آگاهی استان اصفهان با جدیت، سرعت و دقت درحال پیگیری است.

وی افزود: تلاش کارآگاهان پلیس استان برای دستگیری سارقان با دقت خاصی ادامه دارد و سرنخ‌های خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر افزود: در روزهای آینده خبرهای خوبی از این پرونده به اطلاع مردم خواهد رسید.

ساعت 8 و 35 دقیقه روز چهارشنبه گذشته (15 بهمن) دو موتورسوار که یکی از آنها مجهز به سلاح کلت کمری و دیگری حامل سلاح سرد بود به بانک ملت در سه راهی خمینی شهر وارد شدند و با تهدید کارمندان بانک اقدام به سرقت مبلغ 7 میلیون و 950 هزار تومان وجه نقد از باجه بانک کردند.

در این حادثه بر اثر تیراندازی سارقان، یک نفر از کارمندان بانک و یک نفر از مشتریان مجروح شدند و یک مشتری بانک نیز به قتل رسید‌.

متهمان پس از سرقت، به وسیله یک دستگاه خودروی وانت پیکان از محل متورای شدند. 

اخبار حوادث - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه از یک صرافی و کشته شدن یک نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته شدن دو نفر طلا فروش بر اثر سرقت مسلحانه در رهنان



 

 

 

سارق مسلح طلافروشی, سرقت از طلافروشی

 

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشته شدن دو نفر طلا فروش بر اثر اصابت گلوله توسط سه سارق مسلح در محله رهنان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حسن کرمی در جمع خبرنگاران در مورد حادثه سرقت مسلحانه ای که در محله ولدان رهنان رخ داده است، اظهار داشت: ساعت ۲۰:۱۰ یکشنبه شب سه سارق مسلح به مغازه طلافروشی که در داخل یکی از محلات رهنان بوده است حمله و وارد مغازه شدند که پلیس به محض اطلاع از حادثه در محل حاضر شد و مأموران عملیات خود را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

 

وی با بیان اینکه این سه سارق مسلح به صاحبان جوان طلافروشی شلیک کردند، افزود: جوان ۲۸ ساله در این حادثه به قتل و برادر ۳۸ ساله وی در حال انتقال به بیمارستان در دم جان باخت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه یک نفر دیگر از افراد که داماد این خانواده بوده و اکنون مجروح است، تصریح کرد: سارقان هشت گلوله برای سرقت از این مغازه شلیک کردند.

وی ادامه داد: سیستم ایمنی و نیز دوربین نصب شده داخل این مغازه فعال نبوده و سارقان از این طریق شناسایی نشده، اما با استفاده از چهره نگاری از افراد شاهد در محل چهره افراد طراحی و نیز از طریق دوربین های سطح شهر نصب شده در سطح شهر تحقیقات جهت دستگیری این سارقان مسلح ادامه دارد.

کرمی با تاکید به اینکه سارقان موفق به سرقت از مغازه نشدند و طلایی را از مغازه خارج نکرده اند، گفت: موتورسیکلت سارقان در محل سرقت باقی مانده است.

وی یادآور شد: این مغازه طلا فروشی از نظر امنیتی در جای مناسبی قرار نداشته است.../خبرگزارى فارس