اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت در لباس کارگری



پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی عامل سرقت ۱۵۰۰متر سیم و کابل و ابزار آلات ساختمانی را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت در یکی از منازل در حال ساخت روستای جاغرق شهر طرقبه، بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه جاغرق برای روشن شدن موضوع در محل حاضر شد.

سرهنگ صارمی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد صاحب یک منزل مسکونی نیمه کاره که در‌‌ همان ساختمان ساکن بوده است برای سرکشی به طبقات دیگر می‌رود که با سرقت لوازم ساختمانی از جمله ۱۵۰۰متر سیم و کابل و ابزارآلات ساختمانی و نجاری مواجه می‌شود و بلافاصله پلیس را در جریان قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات محلی پلیس به یکی از کارگران ساختمان که دارای سابقه سرقت بود مظنون شده و وی را مورد بازپرسی قرار می‌دهد که با اظهارات ضدونقیض او مواجه شده و همین امر ظن ماموران را نسبت به این جوان 28 ساله افزایش می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اظهار داشت: در بازجویی‌های فنی این سارق حرفه‌ای که در مقابل شواهد و ادله محکم پلیس قرار گرفته بود به جرم خود اعتراف کرده و با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

سرهنگ صارمی ضمن اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق و بازگرداندن آن به مالباخته خاطرنشان کرد: صاحبکاران و مسئولان پروژه‌های ساختمانی می‌توانند برای اطمینان از سلامت کاری کارگران خود اقدام به استعلام سوابق آنان کنند.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
محسن درخوش با لباس کارگری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت‌های مسلحانه با لباس کارگری/ کشف اسلحه کلاشینکف با 73 تیر جنگی از متهمان



فرمانده انتظامی شهرستان جم از توابع استان بوشهر گفت: باند سارقان مسلح با دستگیری پنج نفر از اعضای آن در این شهرستان منهدم شد

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، روح الله گراوند اعلام کرد: در اردیبهشت و خردادماه سال جاری گزارش سه فقره سرقت مسلحانه در بخش ریز از توابع شهرستان جم به پلیس اعلام شد.

وی اظهارداشت: با بررسی انجام شده توسط پلیس مشخص شد سرقت های یادشده از افاغنه و توام با تیراندازی انجام شده است.

فرمانده انتظامی جم افزود: سارقان مسلح با لباس کارگری دست به سرقت زده بودند.

گراوند یادآورشد: بعد از یک ماه کار اطلاعاتی، ساعت 15 دیروز (پنج شنبه) طی عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیس آگاهی و ماموران انتظامی، سارقان در کوه های احمد سلمان ریز در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی گفت:از سارقان یک قبضه اسلحه کلاشینکف، دو قبضه خشاب، 13 گوشی موبایل، 73 تیر جنگی و چندین قطعه مربوط به خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی جم بیان کرد:سارق مسلح با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 اخبار  حوادث -  باشگاه  خبر  نگاران