اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت با قمه و قداره قبل از طلوع خورشید



اخبار حوادث - 10 نفر از اعضای باند، اتباع بیگانه بودند
سرقت با قمه و قداره قبل از طلوع خورشید

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند ۱۴ نفره سرقت از کارگاه‌ها و اماکن خصوصی و دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه ها و اماکن خصوصی در سطح شهر اصفهان، دولت آباد و شاهین شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله در محل سرقت حضور یافته و با تحقیق از نگهبانان و بررسی صحنه های جرم دریافتند که این سرقت ها توسط باندی حرفه ای و مسلح به قمه و قداره و نیز مجهز به لوازم و امکانات مورد نیاز انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، مخفیگاه سارقان و محل نگهداری اموال مسروقه شناسایی شد و ماموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات هماهنگ و منسجم که در چهار نقطه شهر اصفهان انجام شد، تعداد ۱۴ نفر از سارقان را دستگیر کردند.

سردار آقاخانی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، سه دستگاه وانت پیکان، یک دستگاه سواری پراید، دو دستگاه موتورسیکلت و مقدار زیادی ضایعات فلزی مسروقه، دستگاه های DVR خرد شده مسروقه، دوربین های مداربسته سرقتی، ال سی دی، لپ تاب و مقادیری وسایل مسروقه از سوپرمارکت های سطح شهر کشف شد.

وی در خصوص نحوه سرقت توسط سارقان گفت: شگرد این باند به گونه ای بود که ابتدا یکی از آنها در پوشش خریدار ضایعات وارد این اماکن شده و تمامی موارد را کاملا بررسی و شناسایی می کرد و سپس به همراه سایر اعضای باند در ساعات بین ۲ تا ۵ بامداد به محل مورد نظر برای سرقت مراجعه و با استفاده از سلاح سرد، اقدام به بستن دست و پای نگهبان و حبس وی می کردند و اموال موجود را جمع آوری و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: سارقان پس از سرقت، اموال مسروقه را به کارگاهی که محل دپوی اموال مسروقه بود، انتقال داده و در آنجا آنها را به ضایعات تبدیل کرده و برای فروش آماده می کردند و به خریداران مربوطه می فروختند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه تعداد ۱۰ نفر از این سارقان از اتباع بیگانه و فاقد مدارک هویتی و اقامتی بودند، گفت: با اعتراف متهمان ۴ نفر از مالخران این پرونده نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی همگی آنها در ۲۴ ساعت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
درگیری با پلیس با قداره و قمه !!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلوع و غروب خورشید رو این جوری دیدین؟