اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت با خودروی وانت نیسان در ابهر



فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد

سرقت با خودروی وانت نیسان در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از سرقت با خودروی وانت نیسان در ابهر توسط دو نفر خبر داد.

علیرضا کردلو امروز در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان از دستگیری یک راننده و سرنشین یک دستگاه وانت نیسان که قصد سرقت از یک شرکت از توابع شهرستان ابهر را داشتند، خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری 12 در حین گشت‌زنی به راننده و سرنشین یک دستگاه وانت نیسان در حوالی شرکتی که در حال تردد بودند، مشکوک شده و متهمان را به صورت نامحسوسی زیرنظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: با درایت و هوشیاری مأموران انتظامی ابهر متهمان در حین سرقت دستگیر شده و در بازرسی‌هایی که از خودروی آنها به عمل آمد، مقداری اقلام مسروقه کشف شد.

کردلو در پایان از کشف دو دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده با ارائه شواهد لازم به سرقت خود اعتراف کردند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
اینم قدرت پراید وانت در برابر کمپرسی ١٠چرخ و وانت نیسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات دستگیری باند سرقت از خودروی حمل پول در كرمانشاه



 

 

جزئیات دستگیری باند سرقت از خودروی حمل پول در كرمانشاه

جانشین فرماندهی ناجا گفت: سارقی كه ۲۰ روز قبل اقدام به سرقت ۲۷۰ میلیون تومان از خودروی حامل پول در كرمانشاه كرده بود و ۴ مأمور را به شهادت رسانده بود در حین دستگیری كشته شد.

 

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس،سردار احمد رضا رادان در نشست خبری در توضیح عملیات دستگیری سارقان مسلح از خودروی حمل پول در كرمانشاه گفت: یك عملیات اطلاعاتی مشترك كه توسط آگاهی ناجا و سربازان گمنام امام زمان(عج) صورت گرفت تا بتوانیم فرد سارق و تیم همراهش را شناسایی كنیم.

وی افزود: از آنجا كه خشونتی خاصی در این سرقت صورت گرفت ما به سمت فردی به نام صلاح الدین جعفری هدایت شدیم كه قبلاً در سال ۸۶ به دلیل انجام ۱۲ سرقت مسلحانه از انواع مختلف به اعدام محكوم شده بود.

رادان ادامه داد: این فرد در سال ۸۶ زمانی كه در صف اجرای حكم قرار گرفته بود با تمارض به بیماری توانست توسط همكارانش در هنگام انتقال به بیمارستان با خلع سلاح مأمور همراه متواری شود.

وی خاطر نشان كرد: این فرد از آن تاریخ مورد تعقیب قرار گرفت تا اینكه خانه فسادی را در كیانمهر كرج دایر كرد. با شكایت مردمی دو مأمور به این خانه اعزام شدند و با این فرد كه یك خانم و یك آقا همراهش بود درگیر شدند اما صلاح الدین جعفری با خشونت توانست مأموران را مضروب و از كمین مأموران مراقبت فرار كند.

رادان بیان داشت: عملیات اطلاعاتی ما ادامه داشت تا اینكه تیم این فرد در ۳ استان تهران، كردستان و كرمانشاه شناسایی شد و ما را بر آن داشت این ۳ مركز را به زانو درآوریم و نهایتاً این تیم را از هم بپاشیم. در راستای این عملیات صلا ح الدین در كرمانشاه كشته و ۵ نفر از همكارانش نیز دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی ناجا افزود: در عملیاتی كه به صورت همزمان در تهران و كردستان صورت گرفت همزمان در سنندج یك نفر از تیم صلاح الدین به نام یوسف و در تهران در یكی از مخفی گاه ها كه خانه فساد نیز بود ۶ نفر دستگیر شدند كه یكی از آنها همسر صلاح الدین بود و در تهیه ادوات و وسایل و همچنین اتنتقال پول نقش داشت.

وی گفت: متأسفانه در این عملیات ۲ نفر از مأموران ناجا به دلیل نوع سلاح های به كار رفته از سوی تیم صلاح الدین مجروح شدند كه حال یكی از مأموران وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به اینكه در پایان این عملیات یك دستگاه ام پی ۴ ، یك كلت كمری و چند قبضه نارنجك و نهایتاً ساك پول سرقت شده كشف شد، گفت: ما از مأموران حمل پول توقع داریم تا همیشه در آمادگی كامل به سر ببرند تا در زمان حادثه بتوانند مانع از سرقت شوند.

وی در پاسخ به سؤال یكی از خبرنگاران مبنی بر اینكه آیا سیستم های امنیتی بانك ها می تواند مانع از سرقت شود، گفت: با همكاری بانك مركزی باید سیستمی جامع در تمامی بانك ها مستقر شده و بانك هایی كه از نظر امنیتی استانداردهای لازم را برخوردار نیستند برای آنها نیز تدبیری اندیشیده شود..../ فارس