اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت از منازل با پوشش خاص زنانه



سرقت از منازل با پوشش خاص زنانه

عباس خاکی‌نهاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: با تلاش مأموران کلانتری 11 کهنوج، سارقی که حین سرقت از منزلی که در پشت کوچه مخابرات بود دستگیر شد و تعدادی کیف پول و طلاجات از وی کشف شد.

وی افزود: این جوان 35 ساله که به پژمان معروف است با شگرد خاص فریبکارانه‌اش که لباس زنانه می‌پوشید به منازل وارد و اقدام به سرقت می‌کرد/  فارس


ویدیو مرتبط :
سرقت از منازل 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شناسایی خانه‌ها برای سرقت در پوشش گدایی



 

 

شناسایی خانه‌ها برای سرقت در پوشش گدایی

 

اعضای یك باند خانوادگی كه به خانه‌های مردم دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.راز این سرقت‌های خانوادگی هنگامی فاش شد كه ساكنان یك خانه با دستگیری جوان سارق كه وارد انباری محل سكونتشان شده بود، او را تحویل پلیس دادند.



از چندی پیش شكایت‌های فراوانی در ارتباط با سرقت از منازل مسكونی بخصوص انبار خانه‌ها در دستور كار ماموران انتظامی اسلامشهر قرار داشت.



در حالی كه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، چند روز پیش ساكنان یك مجتمع مسكونی در تماس با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از دستگیری یك سارق جوان خبر دادند.



سرهنگ سیداحمد میری، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در این باره گفت: پس از این تماس ماموران با عزیمت به محل متوجه شدند، سارق جوان هنگام سرقت از انباری مجتمع، دستگیر شده است.



وی افزود: متهم پس از انتقال به مركز پلیس، ابتدا با هویت جعلی خود را معرفی كرد اما پس از استعلام سوابق، مشخص شد سارق دستگیر شده یك متهم سابقه‌دار است كه پیش از این نیز به اتهام سرقت از منازل دستگیر و زندانی شده است.



● سرقت خانوادگی

متهم در بازجویی به ۲۳ فقره سرقت از خانه‌ها و انباری مجتمع‌های مسكونی اعتراف كرد و گفت: برای تامین هزینه اعتیاد پدر و مادرم، سرقت می‌كردم.



متهم افزود: برای شناسایی محل‌های سرقت ابتدا مادرم تحت پوشش گدایی زنگ خانه‌ها را به صدا درمی‌آورد اگر پاسخی نمی‌شنید، موضوع را به من اطلاع می‌داد و من نیز پس از بررسی موقعیت محلی، از خانه‌هایی كه تجهیزات ایمنی نداشتند، سرقت می‌كردم.



متهم ادامه داد: پس از سرقت، اموال را در اختیار پدرم قرار می‌‌دادم و او نیز به فروش اموال اقدام می‌كرد.



● كشف اموال

فرمانده انتظامی اسلامشهر افزود: پس از این اعترافات و گزارش موضوع به مرجع قضایی، دستور بازرسی محل سكونت اعضای این باند صادر شد و پدر و مادر این سارق نیز دستگیر شدند. ماموران در بازرسی از محل مقادیر قابل توجهی انواع لوازم منزل شامل فرش، تلویزیون، انواع ظروف و... را كشف و ضبط كردند. به گفته سرهنگ میری، پس از شناسایی محل‌های سرقت در اسلامشهر و رباط كریم، متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند..../ جام‌جم آنلاین