اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت از طلافروشی با پتک و کلاشینکف!


فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: سارقان طلا فروشی در کمتر از 24 ساعت در شهرستان سردشت دستگیر شدند.

تابناک: فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: سارقان طلا فروشی در کمتر از 24 ساعت در شهرستان سردشت دستگیر شدند.

وی با اشاره به سرقت از طلافروشی در سردشت افزود: در ساعت 16، 29 مهر امسال شخصی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفته و خبر سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان ربط سردشت را داد.

اصلانی تصریح کرد: در این رابطه سه نقاب‌دار با پتک اقدام به شکستن شیشه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ویترین و شلیک تیر هوایی به طلافروشی کرده‌ و با دو موتورسیکلت فاقد پلاک فرار کردند و به همین خاطر پس از حضور ماموران نیروی انتظامی،تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان سردشت بسته شد.


وی بیان کرد: متاسفانه این طلافروشی فاقد دوربین مداربسته و موارد امنیتی بوده و به علت نقاب‌دار بودن سارقان قابل شناسایی نبوده‌اند و در این رابطه پس از پرس‌وجو از شاهدان رد سارقان در جنگل یافت شد که دو موتور بدون پلاک که مشخص شد چند روز پیش، از شهرستان بانه ربوده شده بود به همراه لباس مخصوص که در جیب آنها دو انگشتر وجود داشت کشف شد.

فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این عملیات سه سارق به همراه یک راننده با خودرو پژو 405 از منطقه متواری می‌شوند و پس از بررسی کاراگاهان آگاهی، نیروی انتظامی به دو خانم که پیش از این به عنوان مشتری به طلا فروشی مراجعه کرده بودند، مظنون شده و با حکم قضایی این دو شخص در راه استان کردستان دستگیر می‌شوند.

وی اظهار داشت: در مجموع شش نفر در این رابطه دستگیر شده که سه نفر از آنها طراحی و اجرای نقشه را بر عهده داشته و سه نفر دیگر نیز با آنها همکاری داشته‌اند و در این زمینه یک کیلو گرم طلا و یک قبضه اسلحه کلاشینکف یافت شده و این سارقان در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.


سردار اصلانی افزود: علاوه بر آن، این سارقان به یک سرقت ناکام در بانه نیز اعتراف کردند.

وی بیان کرد: پس از تمام صاحبان طلا فروشی‌ها و مغازه‌ها خواهشمندیم نصب دوربین مداربسته و سیستم هشدار دهنده مستقیم به پلیس و نصب شیشه‌های نشکن را مدنظر قرار دهند چون دوربین مداربسته در جلوگیری از سرقت کمک بسیاری می‌کند


ویدیو مرتبط :
سرقت از طلافروشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف سرقت‌های سریالی از طلافروشی‌ها



 

 

توقف سرقت‌های سریالی از طلافروشی‌ها

 

دزدهای حرفه‌ای كه قصد سرقت سریالی از چند طلافروشی در استان آذربایجان شرقی را داشتند، از سوی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.



چندی پیش ماموران پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از طریق گزارش‌های مردمی اطلاع یافتند ۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار قصد دارند به صورت سریالی به چندین مغازه طلافروشی دستبرد بزنند.


سرهنگ مداحی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در ارتباط با پیگیری این پرونده به «جام‌جم»، ‌گفت: پس از بررسی گزارش‌‌های مردمی، با تشكیل یك تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی جستجو برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.



وی افزود: در اولین اقدام و با سرنخ‌هایی كه در این ارتباط به دست آمد، ماموران ردپای این سارق را در شبستر شناسایی كردند و در مرحله بعد متوجه شدند تبهكاران قصد دارند به چندین طلافروشی در شرفخانه دستبرد بزنند.



● استقرار تیم‌ها


رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اضافه كرد: یك هفته پس از استقرار ماموران پلیس آگاهی در بازار طلافروشان و با همكاری كلانتری محل، سرانجام روز گذشته ماموران ۲ نفر از سارقان را كه با احتیاط قصد



نزدیك شدن به یك طلافروشی را داشتند، دستگیر و در بازرسی از ساك دستی آنها ۲ قبضه چاقوی قصابی، جوراب توری، چسب پهن و لوازمی از این قبیل كشف كردند.



با دستگیری این دو متهم، بلافاصله دیگر همدست آنها نیز كه به فاصله كمی با یك دستگاه خودرو انتظار آنها را می‌كشید و پلاك جعلی روی خودرویش نصب كرده بود، دستگیر شد.



● سرقت‌های گسترده


رئیس پلیس آگاهی استان تصریح كرد: با تحقیق از این دو متهم مشخص شد آنها از چندی پیش درصدد سرقت‌های سریالی از چند طلافروشی بوده‌اند كه در اولین گام شناسایی و دستگیر شده‌اند. سرهنگ مداحی اضافه كرد: متهمان دارای سوابق كیفری هستند كه در حال حاضر با صدور دستور قضایی تحقیق از آنها آغاز شده است..../ گزارش : جام‌جم آنلاین