اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت از دفتر دکتر محمدرضا عارف؟


شنیده شده است دفتر دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان مورد سرقت قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: شنیده شده است دفتر دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان مورد سرقت قرار گرفته است.

سفیرنیوز در ادامه نوشت: در این سرقت مشکوک، ‫رایانه دکتر عارف و فرزندش و همچنین برخی اسناد و مدارک از این دفتر به سرقت رفته‬‎ است.

هنوز انگیزه این سرقت مشخص نشده است.


ویدیو مرتبط :
بُرشی از خاطرات دکتر محمدرضا عارف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه دفتر دکتر عارف درباره انتشار گزینشی سخنرانی مراسم روز دانشجو



اخبار,اخبار سیاسی ,محمدرضا عارف

 

اخبار سیاسی - اطلاعیه دفتر دکتر عارف درباره انتشار گزینشی سخنرانی مراسم روز دانشجو

در پی انتشار گزینشی اظهارات دکتر محمدرضا عارف در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی، دفتر دکتر محمدرضا عارف اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش امید به نقل از وبسایت شخصی دکتر محمدرضا عارف ،متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
در پی انتشار گزینشی و هدفمند صحبتهای آقای دكتر عارف در برخی رسانه های مجازی و بخش خبری ٢٠:٣٠ كه متاسفانه همچنان بر سیاست ایجاد اختلاف و تفرقه افكنی بین گروه‌های سیاسی-اجتماعی اصرار دارد،دفتر دكتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورایعالی انقلاب فرهنگی  ضمن تشكر از حضور پرشور و شعور دانشجویان عزیز دانشگاه شهید بهشتی در مراسم ١٦ اذر اعلام کرد  كه مواضع وی در مورد مسایل مختلف كشور به خصوص موضوع مناقشه انگیز انتخابات ٨٨ همان مواضع رسمی و اعلامی دکتر عارف در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ٩٢ است.

 

به اعتقاد دكتر عارف بهترین موضع در مورد معرفی سران فتنه را مقام معظم رهبری در دیدار با مردم عزیز قم در دیماه ٨٩ اتخاذ نموده اند كه سران فتنه را آمریكا وانگلیس دانستند.

 

بنابراین هر گونه اتهام زنی به هر فرد به خصوص عزیزان در حصر و سایر عزیزانی كه عمری در خدمت نظام و مردم و كشور بوده اند بدون حكم دادگاهی صالحه كه در ان تمام جوانب مختلف وقایع انتخابات  ٨٨ و كلیه عوامل و افراد دخیل دراین رخداد  جه پیش از برگزاری انتخابات و چه بعد از برگزاری انتخابات كه با سخنرانی‌ها و رفتارهای مغایر اخلاق و عقلانیت موجبات چنین فتنه و مشكلاتی برای كشور را ایجاد كردند، كاملا بر خلاف اصول اسلامی،اخلاقی ،قانونی و مواضع خردمندانه مقام معظم رهبری است.

 

دكتر محمدرضا عارف همگام و همراه با رییس جمهور محترم و سایر دلسوزان كشور و نظام ،تمام تلاش و اعتبار خود را برای حل این "معضل" و "استخوان لای زخم" به كار خواهند بست و بارها بر تلاش مسالمت آمیز برای رفع حصر اقایان میرحسین موسوی و حجت الاسلام مهدی كروبی و عدم تعرض به ریاست جمهور محترم و محبوب اسبق جناب سید محمد خاتمی به كار خواهند بست.در پایان امید داریم كه همگان با درك شرایط حساس كشور به ضرورت همبستگی و همدلی بین احاد ملت توجه نموده و منافع ملی را قربانی منافع فردی و جناحی نكنند.
اخبار سیاسی - امید