اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت از خانه‌های مجردی به سرکردگی دختر 20 ساله!



سرقت از خانه‌های مجردی به سرکردگی دختر 20 ساله!

باند سارقانی که در نیمه‌های شب خانه‌های مجردی را خالی می‌کردند، شناسایی و به 50 فقره سرقت اعتراف کردند.

حوادث - به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی افزایش سرقت در مناطقی از شهر اهواز با همکاری کلانتری 20 اهواز یک نفر سارق حرفه ای به نام ابراهیم ش دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد و در تحقیقات فنی و پلیسی از متهم به 30 فقره سرقت منزل با همدستی افرادی به نام های "مرتضی ع" ، "سروش م"، "رضا ک"، معترف شد.

در ادامه تحقیقات سرکرده باند به نام نصرت 20 ساله شناسایی و در یک عملیات منسجم، با به کارگیری منابع خبری مورد وثوق مخفیگاهش شناسایی و نامبرده دستگیر و مالخر اموال مسروقه به نام محمود نیز دستگیر و تعداد بیست عدد سکه طلا مسروقه و همچنین یک دستگاه تلویزیون ال سی دی 46 اینچ و مقداری اموال مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

با راهنمایی سارقین تعداد 20 فقره سرقت منزل دیگر کشف و مالباختگان شناسایی شدند و به پایگاه پلیس آگاهی دعوت گشتند و اموال مکشوفه از متهمین را شناسایی و تحویل آنان گردید( از این باند سرقت مجموعاً 50 فقره سرقت منزل کشف گردید) متهمین با صدور قرار قانونی مناسب از بازپرس شعبه 17 روانه زندان گردیدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان درباره شگرد این باند به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: سرکرده این باند که دختری 22 ساله است، با شناسایی خانه‌های مجردی و بررسی زمان دقیق ورود و خروج صاجب خانه در یک شب مناسب با همدستانش اقدام به سرقت می‌کردند و اگر صاحب خانه نیز ناگهان به خانه باز می‌گشت با صورت خشن دست و پای او را می‌بستند و به داخل اتاق می‌انداختند./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
در خانه های مجردی دختر و پسرهای شهر چه می گذرد؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قصد آزار و اذیت دختر دانشجو در خانه مادربزرگ/ فنون رزمی ناجی دختر 20 ساله شد



دختر کاراته‌کار با ضربه فنی کردن دو پسر شیطان‌صفت که قصد آزار و اذیت او را داشتند، توانست ضربه فنی کند.

  اوایل این هفته دختر جوانی همراه مادرش با مراجعه به دادسرای جنایی از دو پسر جوان به اتهام آدم ربایی شکایت کرد. سارا 20 ساله در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: چندی قبل با پسر جوانی به نام حامد در شبکه های اجتماعی آشنا شدم.

 

25 اردیبهشت او همراه دوستش رحیم به بهانه گردش به دنبالم آمدند و مرا به خانه مادربزرگ حامد برده و به زور قصد اذیت و آزارم را داشتند. در های تراس قفل بود، وقتی رحیم قصد داشت به سمتم بیاید به خاطر این که کاراته کار کرده بودم ضربه ای به او و حامد زدم و با جا گذاشتن کیف و تلفن همراه خودم را به بیرون از خانه رساندم. حالا نیز از آنها به اتهام آدم ربایی شکایت دارم.

در ادامه ماموران موفق به شناسایی و دستگیری دو پسر جوان شدند. روز گذشته با انتقال متهمان به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران آنها بازجویی شدند. حامد با اعتراف به دوستی با دختر جوان گفت: چند ماهی بود با سارا در برنامه لاین دوست شده بودم و با هم رابطه داشتیم تا این که او ادعا کرد باید با هم ازدواج کنیم.

من نه پولی داشتم و نه قصد ازدواج، به همین خاطر با او قطع ارتباط کردم و دو ماهی بود از او خبری نداشتم تا این که یک روز دوباره با هم ارتباط برقرار کردیم. یک روز برای گردش با هم قرار گذاشتیم و او از دانشگاهش در قزوین به میدان آزادی آمد. همراه رحیم دنبال او رفته و به خانه مادربزرگم رفتیم. آنجا بار دیگر بر سر ازدواج دعوایمان شد و او مدعی شد او را ربوده ام. در صورتی که دختر جوان خودش به خانه مادربزرگم آمد.

با اعترافات پسر جوان و با دستور محسن مدیر روستا بازپرس جنایی دو متهم برای تحقیقات بیشتر بازداشت شدند و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم